Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

17f3f813b4649-screenshotUrl.jpg

17f3f8174b896-screenshotUrl.jpg

17f3f81aa5f2-screenshotUrl.jpg

17f3f81c1a790-screenshotUrl.jpg

Is dat bij iedereen dat wanneer je een item uit je joblist in een winkel ziet, dat er wel een symbool bij resources staat maar dat het symbool dan wel ontbreekt bij het exacte item dat je nodig hebt? Zal wel een bug zijn want dat is nogal loos.

Hoe, dus je kan uw moeilijkheidsgraad op normaal laten staan, maar wel aanklikken dat vijanden alle onderdelen droppen met een kill? Of begrijp ik het verkeerd? Want dat is wel irritant dikwijls, die onderdelen zoeken voor een bepaald item te upgraden. Ik probeer dat er altijd af te knallen eerst met een speciale boog. Maar soms is dat iets wat je niet kan zien en soms droppen ze dat niet. Wat irritant is...

Klopt. En daarnaast kan je nog enkele details wijzigen, zoals damage, health, concentration, .... Easy loot zou ik ook nog overwegen wanneer ik het wat beu begin te worden en het wat vooruit mag gaan. Momenteel zie ik nog de uitdaging om de parts er zelf af te schieten.

Klopt. En daarnaast kan je nog enkele details wijzigen, zoals damage, health, concentration, .... Easy loot zou ik ook nog overwegen wanneer ik het wat beu begin te worden en het wat vooruit mag gaan. Momenteel zie ik nog de uitdaging om de parts er zelf af te schieten.
Ik heb nu 32 uur gespeeld. Het is echt awesome. Maar misschien ga ik toch die easy loot opzetten.
Maar damn, de details in deze game! Al dikwijls met mijn mond open zitten kijken. Overlaatst kwam er iets voorbij in het zand, liet zo mooi een spoor achter in het zand, ik kijk, een 🦀. Of een andere keer, een konijntje in het sneeuw, laat een mooi spoor achter, sneeuw gaat mooi opzij. Of het water in dit spel 😍. Zit nu in San Francisco. Die golven zijn toch awesome!
En qua variatie (woestijnen, berggebieden, steden, onderwater steden, jungles, rotsgebieden,...) is het echt crazy! Guerilla hoort echt met de top...

Je kan ergens aanzetten dat als je een grote val doet de glide automatisch 'open' gaat

Laatste missie die ik gedaan heb was Cradle Of Echoes (bij mij na "The Kulkrut" aangezien ik ze toch op volgorde van levels doe). Het verhaal vind ik ook weer top. Op één vlak doet het iets wat ik wel verwacht had, maar op andere (en belangrijkere) vlakken zag ik veel stuff toch niet aankomen!

Die van Far Zenith zijn er nu al. Ik had ze eigenlijk pas in een potentieel laatste deel van de trilogie verwacht. Maar dat dat schip niet ontploft was en we daar nog wat van gingen horen, had ik wel gedacht. En dan blijken het gewoon geen afstammelingen te zijn, maar gewoon echt die mensen. En dan Beta als nog een kloon van Elizabeth.

Ik ben mee alleszins.
En nu weer ff wat sidequests doen. Krijg wel het gevoel dat ik me zo wat OP aan het maken ben voor latere missies. De volgende hoofdmissie staat op L22 en ik ben al quasi L26 en zal wel makkelijk L28 zijn tegen dat ik die missie ga beginnen.
Wel al een paar side-quests die op L25 staan.

Wel vreemd sommige icoontjes om de map blijven wit na completion
Oa die Signal Towers

Uitgespeeld op Level 35, zo'n 36 uur over gedaan. Man die'ne laatste boss battle, frustrerende shizzle -.-

Kweet niet wat ik er van moet denken. Ik speel graag story driven games, maar op het einde die dialogen toch versneld beginnen afspelen.

Op vlak van story driven games is Metal Gear Solid toch nog altijd mijne benchmark. Zal denk ik ook nooit verandering in komen :unsure:

Goed aan de main story gehouden dan? Ik zit ongeveer op dezelfde tijd en level maar ik heb het gevoel dat het nog moet beginnen:) Ik ga ook wel wat beginnen doorspelen, ik begin stilletjesaan interesse te verliezen. Easy loot is ondertussen ook van de partij.

Mijn fotomode is ook wel bugged. Ik heb nog maar 2-3 keer de camera kunnen bewegen. Het zit altijd vast. Nu is mijn drang naar fotomode wel veel kleiner dan bij Ghost of Tsushima terwijl het er alleen maar beter uitziet. Het zal aan main character, sfeer en setting liggen.

Ik vind het een fantastische game, doe alles en lees alles zonder dialoog te skippen
Vreemd dat er zo weinig interesse is hier

Goed aan de main story gehouden dan? Ik zit ongeveer op dezelfde tijd en level ...
Idd, gewoon main story en de belangrijke "extra missies" (waarom staat da spel bij mij ook weer int nederlands -.-). Ook wel alle tallnecks vrijgespeeld, leek me wel fun :p
Ik vind het een fantastische game, doe alles en lees alles zonder dialoog te skippen
Vreemd dat er zo weinig interesse is hier
Dialoog skippen heb ik wel niet gedaan. Gewoon versneld doorspoelen zonder het animatische getreuzel :p (alleen in het base kamp)

Het kan ook aan mij liggen, kword precies te oud om teveel tijd te steken in games. Ik wil ong 30uur spenderen aan een SP. Verhaal vond ik ook wel interesssant, maar had het gevoel dat halverwege het spel zijn hoogtepunt bereikte. Naar het einde toe, geen echte climax meer tegengekomen naar mijn gevoel.

Ja, kzit op L26 met nog VEEL van het verhaal te doen en toch al 34 uur in. Dan vind ik dat toch wel een beetje rushen 😅
En goh... teveel tijd steken in games. Dat hangt bij mij (42 btw) van de game af. Ik heb geen issues om nu maanden hiermee bezig te zijn (al vermoed ik dat ik dit als enorme Horizon fanboy wel tegen eind deze maand ofzo uitgespeeld heb), net zoals ik dat niet had voor bvb The Witcher 3. Maar voor games die me niet zo extreem aanspreken en ik gewoon "leuk" vind wil ik toch wel erdoor hebben in een maand. Dingen als een Immortals, Spider-Man, ...

Ik ben hier alvast echt wild van. Zeker evengoed en op bepaalde vlakken beter dan de eerste.

Wel vreemd sommige icoontjes om de map blijven wit na completion
Oa die Signal Towers
Bij mij blijven die rare bloemen/fungus op de muur die je moet laten ontploffen met je speer wit op de map. Is erg lastig want ik denk altijd dat ik die dan nog niet gedaan heb.

Terug
Bovenaan