Difficulty op custum zetten en daar kan je het aanpassen.Dat easy loot systeem waar zet je dat aan? Kan dat nergens vinden
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Difficulty op custum zetten en daar kan je het aanpassen.Dat easy loot systeem waar zet je dat aan? Kan dat nergens vinden
moh wist ik niet, upvoteDifficulty op custum zetten en daar kan je het aanpassen.

Ik heb nu 32 uur gespeeld. Het is echt awesome. Maar misschien ga ik toch die easy loot opzetten.Klopt. En daarnaast kan je nog enkele details wijzigen, zoals damage, health, concentration, .... Easy loot zou ik ook nog overwegen wanneer ik het wat beu begin te worden en het wat vooruit mag gaan. Momenteel zie ik nog de uitdaging om de parts er zelf af te schieten.
. Of een andere keer, een konijntje in het sneeuw, laat een mooi spoor achter, sneeuw gaat mooi opzij. Of het water in dit spel
. Zit nu in San Francisco. Die golven zijn toch awesome! Ik las dat het soms beter is om dood te gaan want dan respawn je, terwijl je met die glider nog leeft maar mogelijks weer gans stuk moet klimmenJe kan ergens aanzetten dat als je een grote val doet de glide automatisch 'open' gaat
Ja dat heb ik voorgehad in een bepaalde missieIk las dat het soms beter is om dood te gaan want dan respawn je, terwijl je met die glider nog leeft maar mogelijks weer gans stuk moet klimmen

Ik ga ook wel wat beginnen doorspelen, ik begin stilletjesaan interesse te verliezen. Easy loot is ondertussen ook van de partij.Idd, gewoon main story en de belangrijke "extra missies" (waarom staat da spel bij mij ook weer int nederlands -.-). Ook wel alle tallnecks vrijgespeeld, leek me wel funGoed aan de main story gehouden dan? Ik zit ongeveer op dezelfde tijd en level ...

Dialoog skippen heb ik wel niet gedaan. Gewoon versneld doorspoelen zonder het animatische getreuzelIk vind het een fantastische game, doe alles en lees alles zonder dialoog te skippen
Vreemd dat er zo weinig interesse is hier
(alleen in het base kamp)
Bij mij blijven die rare bloemen/fungus op de muur die je moet laten ontploffen met je speer wit op de map. Is erg lastig want ik denk altijd dat ik die dan nog niet gedaan heb.Wel vreemd sommige icoontjes om de map blijven wit na completion
Oa die Signal Towers
idemBij mij blijven die rare bloemen/fungus op de muur die je moet laten ontploffen met je speer wit op de map. Is erg lastig want ik denk altijd dat ik die dan nog niet gedaan heb.