Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

ondertussen 32u ver en volgens mij zit ik tegen de laatste missie aan.
Heb je veel side quests gedaan? Lukt het om enkel op de main story te focussen met een misschien wat lagere "level"

Kheb altijd schrik dat ik het na 30u wel beu ben. Onlangs days gone uitgespeeld +40u, begon me te langdradig te worden op het einde.

Heb je veel side quests gedaan? Lukt het om enkel op de main story te focussen met een misschien wat lagere "level"
ik denk het wel, maar ik merkte dat ik vaak veel moeite had.
Dan begon ik een reeks van side quests of errands of whatever en dan kon ik gemakkelijk terug mee met de main quest.

Sowieso zijn er een aantal side quests en errands etc die ge best doet, ik zie niet in waarom je ze niet zou doen.
Ondertussen level 41 en nog minstens 20 side quests te gaan, dus als je tijd wil besparen zou ik 'belangrijke' side quests doen, die komen meestal van bekendere personages dus je weet ze gemakkelijk te vinden normaliter.

Ondertussen level 41 en nog minstens 20 side quests te gaan, dus als je tijd wil besparen zou ik 'belangrijke' side quests doen, die komen meestal van bekendere personages dus je weet ze gemakkelijk te vinden normaliter.
Belangrijke side quests baseer je op de XP die je gaat krijgen na het voltooien van de quest?

Mening herzien 30 fps geraak je toch aan gewoon als je volhoudt 😅

Tis prachtige game maar voorbeeld een Ghost of Tsushima aan 60 checkerboard vond ik indrukwekkender. Al zit er daar wel heel wat minder detail in! Maar was wel een stuk scherper allemaal!

Mening herzien 30 fps geraak je toch aan gewoon als je volhoudt 😅

Tis prachtige game maar voorbeeld een Ghost of Tsushima aan 60 checkerboard vond ik indrukwekkender. Al zit er daar wel heel wat minder detail in! Maar was wel een stuk scherper allemaal!
Ik toch 60fps, gisteren even op 30fps gezet en toch duidelijk verschil. Ik heb de eerste ook gespeeld aan 60fps op ps5 en ik zie niet bijzonder veel verschil. Natuurlijk pracht game

Die eerste hunting ground is toch echt poepsimpel, of ben ik gewoon goed?
Denk dat je 2 minuten kreeg voor de beste rating, en ik heb die 3 proeven op 30 seconden gedaan?

Of varieert de tijd tussen difficulties?

Voila, we kunnen eindelijk deftig screens posten 😜, mijn tags had ik nog opstaan, kon niets aanklikken, thx @Loser om ne suggeleer als mij te helpen 🙈.
17f1d02745419-screenshotUrl.jpg

17f169aca3689-screenshotUrl.jpg
17f169af8f751-screenshotUrl.jpg
17f1441bc0e45-screenshotUrl.jpg

Edit: en nog een extra voor de Aloy lovers 😍:
17f18e249de37-screenshotUrl.jpg

Laatst bewerkt:
Oki ! dan verwacht ik het zelfde mooie beeldje op mijn tv ! heb uw settings overgenomen en heb de zelfde tv.. LG C1 ! maar eerst nog dying light verder tjonken !
Ik heb nu wel de settings in Forbidden West als volgt staan
Helderheid 1
Schaduwen -4
Highlights 1
De binnenlocaties vond ik te donker vorige keer. Maar dit is wel goed vind ik, moet jezelf beetje zien natuurlijk 😉
Maar ik heb geen LG C1 he, dat was iemand anders hier, ik heb een Sony 😄

Eerste spel was al heel ambitieus, maar damn, Forbidden West is 🔥. Zwaar onder de indruk van de voice overs en de expressies. Zelfs kleine gesprekken. Hier is echt serieus werk van gemaakt. Motion capture van het hoogste niveau. Enkel games als tlou2 zie ik daar over gaan qua motion capture. Maar Forbidden West is freaking huge. En dan zo tot in de puntjes afwerken. Chapeau! Juist ook even in het sneeuw gespeeld. Kwam een berg geit voorbij gelopen, laat mooi een spoor achter in het sneeuw, zelfde geldt voor andere dieren en robotten...
Als het sneeuwt verdwijnen de sporen stilletjes. Als je door sneeuw rolt zie je de takjes en bladeren onder de sneeuw. Al die kleine details.
En die map is echt gigantisch. Daarom dat ik zo onder de indruk ben van de afwerking, van al die kleine details. Wat een werk is dit wel niet geweest. Al zitten er af en toe wel wat kleine bugs in. Maar niets storend, buiten dan 1 keer die 3 fps dat ik het volledig moest herstarten...

Beetje jammer dat je vanaf de eerste shop al toegang hebt tot een hoop wapentypes die je ingame nog niet tegengekomen bent.
Hierdoor gaan die wat verloren. Had liever sidequests gezien waarin je een nieuw wapentype krijgt en die je dan verplicht moet gebruiken in die missie. Nu heb ik echt geen idee wat die gauntlets, warrior bows, slingshots, ... juist zijn en dat blijft misschien heel het spel zo. Tenzij dat nog komt maar dan hadden ze nog niet in de shop mogen zitten.
Ik ben Zero dawn aan het spelen, en eigenlijk heb ik daar hetzelfde gevoel qua wapens …

Ik ben weer mijn klassieke zelf in een open world game... ik ben nu al 8 uur aant spelen maar ik ben niet eens voorbij The Embassy.. Kan het mij niet laten om elke vierkante cm van dees spel te bekijken en looten. Denk dak al lvl 9 ben en de main quest is net van lvl 5 naar 7 gegaan. Denk dat het mij mss wel beter gaat uit komen op deze manier, denk dak morgen nog één dag ga spelen en als ik voorbij deze main missie ben en echt alles open gaat, dak gaan stoppen en beginnen focussen op Elden Ring. Kheb dan toch all keer de game kunnen testen/ervaren, maar ga er pas echt all in vliegen na Elden Ring.

Climbing annotiations bij visuals. Er zijn nog wel enkele zaken die echt een meerwaarde zijn om aan te passen. Zoals quick weaponswap, een preset wapen met L1, heel handig om steeds met 1 knop terug naar bijvoorbeeld uw hoofdboog te gaan, autosprint, weapon wheel slowdown, ... zeker de moeite om is te overlopen.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan