Horizon Forbidden West

Horizon Forbidden West

Ik koop zelf ook nog ZEER weinig op release. HZD heb ik een maand later gekocht, God Of War ook een maand, RDR2 op release (en dat was persoonlijk een teleurstelling) en dan nu HFW. Maar daarvoor? Dan moet ik al terug naar GTA V in 2013.

En qua spoilers... Ik vergeet zo veel, maar ik heb een probleem dat ik ZO dingen gewoon niet vergeet. Vermoedelijk omdat ik op dat moment besef hoe belangrijk die spoiler is :D

De reviews die ik gezien heb, noemen het nochtans een massive game en leggen echt nadruk op hoe lang de game zou kunnen duren. Did I miss something?

Ik denk 60-70 uur voor platinum dat kunde toch niet kort noemen?

Ik denk dat ik daarvoor zeker een half jaar ga nodig hebben.

Heb gisteren de PS4-versie besteld via Mediamarkt en die is net aangekomen.
Spel installeert ook en op het eerste zicht kan ik gewoon spelen... straf :)

Ik zie wel nergens de optie voor de PS5-upgrade te doen, misschien dat die pas 18 februari beschikbaar wordt ofzo?

Wut?

Ik heb die gisteren ook besteld via Mediamarkt.

Had jij track and trace gekregen?

Denk dat het eerder 40-50 uur is, kort is dat niet, maar ook niet lang.
100+ dat is lang, 60-90 is groot, 10-20 kort en 20-50 cvkes.

Alle naar mijn mening dan.

Die digital stoor vind ik echt schijte duur zoals aangehaald hier koop ik de meeste van mijn games used op dit forum.

Moest ik al mijn games die ik hier nieuw gekocht had , digitaal moest kopen mag je er toch snel een 300 euro bij doen.

Daarom dat ik ook voor de disc versie gegaan ben voor de used games market back to topic.

Moest iemand hem al zien liggen post hier dan aub.

Ik was het niet die het kort noemde :D
60/70 uur lijkt me zeer optimistisch overigens. Ik ben 100+ uur bezig geweest met HZD zonder zelfs de platinum te halen. En ik ben ook gene die gewoon chill gaat rondwandelen. Alles wat ik doe is of missies of sidequests of collectibled.

Ik zie wel nergens de optie voor de PS5-upgrade te doen, misschien dat die pas 18 februari beschikbaar wordt ofzo?

HZD was al grafisch top op ps4. is deze dan nog beter of zelfde?

HZD was al grafisch top op ps4. is deze dan nog beter of zelfde?

Ik weet het niet, ik ben er nog niet aan begonnen omdat ik de PS5-upgrade afwacht.
Volgens mij gaat die pas 18/02 beschikbaar zijn in de PS Store.

Dus eigenlijk heb ik het spel nu wel sneller dan de meesten, ik doe er niks mee :p

Edit: Dat, en ik ben eigenlijk nog aan het werken momenteel ahum... 🙃

iemand ervaring met webshop van Game Mania? Leveren die meestal op releasedag?
Mijn game is gisteren namiddag verstuurd door GM, maar ik heb nog geen tracking code gekregen van PostNL. Kan zijn dat het dus 'maar' vrijdag geleverd zal worden.

Idem voor mij, Gisterenavond besteld en deze morgen om 09u zat hij al in de bus :) Nog niet kunnen testen. Kut dat we moeten wachten op die PS5 upgrade .. :/

Mijn game is gisteren namiddag verstuurd door GM, maar ik heb nog geen tracking code gekregen van PostNL. Kan zijn dat het dus 'maar' vrijdag geleverd zal worden.

Thx. Het zal wel op tijd (lees: vrijdag) geleverd worden :) heb nog nooit bij hun online besteld en was gewoon benieuwd.

HZD pas 1 jaar na release gespeeld en vond hem echt goed. Kijk dan ook erg uit naar komend weekend !

Ik heb eergisteren via MM besteld maar nog altijd geen trackingmail ontvangen :(

Nu heb ik beetje bang dat ik het niet op tijd ga krijgen.

Zit eraan te denken ook nog op BOL te bestellen :P

Terug
Bovenaan