Tussen lvl 10 en 20 is het wat doorzetten nadien speelde hij heel goed( de eerste ) Ga hem wel halen dankzij die actie maar het is nog zo kort geleden dat ik de eerste bijna 100% heb
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
![]()
Seg euhm, kunde de PS4 disc versie ook upgraden naar PS5?
Merci!![]()
Reminder: Don't Buy Horizon Forbidden West on PS5, Get It on PS4 Instead - IGN
Here's your final reminder, don't buy Horizon Forbidden West on PS5, get it on PS4 instead - here's why.www.ign.com
Blijkbaar gratis upgrade voor zowel de disc als digitale editie naar de PS5 versie.
Digitaal snap ik ergens wel, maar fysiek betaal ik wel liever 10 euro meer dat ik het op disc staan heb zonder die upgrade stap.![]()
Reminder: Don't Buy Horizon Forbidden West on PS5, Get It on PS4 Instead - IGN
Here's your final reminder, don't buy Horizon Forbidden West on PS5, get it on PS4 instead - here's why.www.ign.com
Blijkbaar gratis upgrade voor zowel de disc als digitale editie naar de PS5 versie.
Is perfect te begrijpen maar niet iedereen zal dat 10 EUR waard vinden vandaar de bovenstaande optie.Digitaal snap ik ergens wel, maar fysiek betaal ik wel liever 10 euro meer dat ik het op disc staan heb zonder die upgrade stap.
Ja tuurlijk, daarom dat ik ook zeg, dat ik liever 10 euro meer betaald, daarom niet een ander ofc.Is perfect te begrijpen maar niet iedereen zal dat 10 EUR waard vinden vandaar de bovenstaande optie.
Lees onze review via onderstaande link:
![]()
Review: Horizon Forbidden West
Na de Killzone-franchise smeet Guerrilla Games het over een volledig andere boeg. In 2017 mochten we kennismaken met Horizon Zero Dawn. Een game die uitkwam als PlayStation-exclusive en veel harten, waaronder de mijne, sneller liet slaan. Zero Dawn blies een verfrissende wind in de...www.beyondgaming.be
Ja tuurlijk, daarom dat ik ook zeg, dat ik liever 10 euro meer betaald, daarom niet een ander ofc.
Ik koop altijd de ps4 versie van een ps5 game als dat spel een gratis upgrade krijgt. Waarom zou ik meer betalen. En het verkoopt ook makkelijker omdat meer mensen een ps4 hebbenToch wel een rare reden eigenlijk. Want eens de upgrade gebeurd is, is er volgens mij totaal geen verschil meer tussen het spel spelen met het PS4 schijfje of het PS5 schijfje. In beide gevallen moet immers sowieso de hele game op SSD geinstalleerd worden. Dus om nu voor die eenmalige stap van upgrade 10 euro meer te willen betalen ?!
Dan kan ik nog beter begrijpen dat iemand 10 euro meer wil geven gewoon om een PS5 doosje en schijf te hebben.
Ik vind overigens nog altijd dat wie in zo'n geval een PS5 versie koopt, eigenlijk gewoon in 't zak gezet wordt. Want wie de PS4 versie koopt, kan het spel zowel op PS4 als PS5 spelen en krijgt dus meer waar voor zijn geld dan wie de PS5 versie koopt. Maar wellicht ben ik wat biased omdat ik ook nog altijd een PS4 heb (in andere ruimte).
Ik snap dat mensen het doen eh, de drie grootste redenen om het te doen zijn:Toch wel een rare reden eigenlijk. Want eens de upgrade gebeurd is, is er volgens mij totaal geen verschil meer tussen het spel spelen met het PS4 schijfje of het PS5 schijfje. In beide gevallen moet immers sowieso de hele game op SSD geinstalleerd worden. Dus om nu voor die eenmalige stap van upgrade 10 euro meer te willen betalen ?!
Dan kan ik nog beter begrijpen dat iemand 10 euro meer wil geven gewoon om een PS5 doosje en schijf te hebben.
Ik vind overigens nog altijd dat wie in zo'n geval een PS5 versie koopt, eigenlijk gewoon in 't zak gezet wordt. Want wie de PS4 versie koopt, kan het spel zowel op PS4 als PS5 spelen en krijgt dus meer waar voor zijn geld dan wie de PS5 versie koopt. Maar wellicht ben ik wat biased omdat ik ook nog altijd een PS4 heb (in andere ruimte).
Ja kijk ook dit is voor mij niet van toepassing, ik verkoop mijn games niet.Ik koop altijd de ps4 versie van een ps5 game als dat spel een gratis upgrade krijgt. Waarom zou ik meer betalen. En het verkoopt ook makkelijker omdat meer mensen een ps4 hebben
ik snap eigenlijk nooit goed waarom mensen hun games bijhouden die ze nooit nog opnieuw spelen. Gewoon om die doosjes te hebben? Waarom niet spel verkopen en daarmee een nieuw kopen. Spaar je veel geld mee uit. Moest je het opnieuw willen spelen dan koop je het dan wel opnieuwJa kijk ook dit is voor mij niet van toepassing, ik verkoop mijn games niet.
Tegen een game collector zeggen ik snap niet waarom mensen games bij houdenik snap eigenlijk nooit goed waarom mensen hun games bijhouden die ze nooit nog opnieuw spelen. Gewoon om die doosjes te hebben? Waarom niet spel verkopen en daarmee een nieuw kopen. Spaar je veel geld mee uit. Moest je het opnieuw willen spelen dan koop je het dan wel opnieuw
opening pandora's box.- Als je de game upgrade maak je gebruik van de online service om de PS5 versie te installeren terwijl bij de PS5 versie het op de disc staat zelf
- Ik ben naast gamer ook collector
). Ik herkijk zelfs regelmatig films gewoon via Netflix, Prime... zelfs als ik ze op DVD heb (ook wel omdat het via streaming minstens 1080p is). Voor games te herspelen heb ik overigens gewoon niet eens de tijd meer, zelfs al staan er nog altijd een achttal consoles gewoon aangesloten en klaar om gespeeld te worden.Het klopt dat hoe verder en verder we in de toekomst gaan dat collecting meer en meer iets zal worden voor retro. New en next gen collecting is bij mij ook al meer afgezwakt, dat zie ik aan mijn collectie, met elke nieuwe generatie heb ik minder games. één omdat ik er minder speel dan vroeger, twee er minder uit komen, maar ook omdat er vaker al eens games niet meer fysiek uit komen. Xbox en MS schieten hiermee zelf de hoofdvogel af want door hun GP service heb ik besloten mijn game collectie van Xbox te stoppen na de 360. Zeker omdat ik toch meer into PS en Nintendo ben dan MS/Xbox. Voor mij hoeft het niet meer dat ik dan 5 games koop voor xbox, ik heb me gewoon GP genomen en speel de games dat ik wil spelen wel op die manier terwijl ik momenteel nog verder collect voor PS en Switch ( zolang het nog duurt ).Dat eerste punt geldt tegenwoordig al lang niet meer. Zoals ik al zei, denk ik dat er gewoon evenveel, of zelfs hetzelfde gedownloadt wordt, als je nu de PS4 dan wel de PS5 game insteekt. Bij bijna elke game die uitkomt zit je al met een day 1 patch aan je been. En ik dacht dat er zelfs al games zijn (welliswaar op XBox) nu waarbij er op de schijf eigenlijk niets meer staat en nog louter dient als ownership tool. En dat zal in de toekomst enkel maar meer voorkomen.
Voor de rest kan ik je wel volgen, en ook hier grote game collector, maar ik ben wel al lang afgestapt van alles fysiek te willen, want een schijfje hebben is niet langer garantie dat je een spel over 10 jaar nog zal kunnen spelen. En die duizenden games, DVDs en BluRays nemen ook gewoon een hoop plaats in, en zoals @hummel wel opmerkt staat dat daar toch allemaal maar te staan (wat natuurlijk ook wel een beetje de definitie van collector is). Ik herkijk zelfs regelmatig films gewoon via Netflix, Prime... zelfs als ik ze op DVD heb (ook wel omdat het via streaming minstens 1080p is). Voor games te herspelen heb ik overigens gewoon niet eens de tijd meer, zelfs al staan er nog altijd een achttal consoles gewoon aangesloten en klaar om gespeeld te worden.