Blijkbaar is het enkel de uitkomst die telt. Ok, dat weten we nu ook al weer.
Telt enkel en alleen de uitkomst? Nee, dat ook weer niet. Maar laten we eerst alles dat 1 x <getal> = <oplossing> weglaten, want het is nu niet echt moeilijk om aan een 7-jarige uit te leggen dat als ze 1 x <getal> = <oplossing> ziet staan dat ze gewoon klakkeloos <getal> mag overschrijven op de plaats van <oplossing>.
Dan blijven er nog 11 opgeloste oefeningen over waarvan er 7 fout zijn. Op dat punt mag je toch ook al wel de uitkomst erbij gaan halen eh. Ik snap niet hoe je op het ene moment kan denken dat ze met algebra bezig is maar tegelijk 3 + 3 + 3 niet kan.
Dus die T en M zullen ook wel door mama en papa erbij geschreven zijn gok ik, en dus wordt dat ook klakkeloos over genomen. Of moeten we werkelijk gaan geloven dat uw 7-jarige wel bezig is met concepten als miljoen en triljoen maar 4 + 4 + 4 blijkbaar nog niet echt lukt?
Kijk, geen probleem dat uw kind interesse in iets toont dat ze op school nog niet gezien hebben eh. Maar om dat meteen te linken aan hoogbegaafdheid is toch wel een stap te ver. Ik had als kind ook interesse in dino's en walvissen, maar dat maakt me op 7-jarige leeftijd nog geen hoogbegaafde paleontoloog of marinebioloog.