Dromen we daar niet allemaal van?Nederlanders kunnen geen Frans, ze dromen gewoon van een Frankrijk zonder Fransen ...
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Dromen we daar niet allemaal van?Nederlanders kunnen geen Frans, ze dromen gewoon van een Frankrijk zonder Fransen ...
eerder van een frankrijk zonder hollanders.Dromen we daar niet allemaal van?
Die hond is tenminste geen pauper als de rest van het forum. Die heeft wel een privé chauffeur.Veel plezier. Ik ga alvast met mijn hond in mijn dieselstoof richting Gent.
![]()
Als hondeneigenaar is het net omgekeerd.Telkens ik ga joggen, komen er van die blaffende mormels op mij af. Ik heb me toch ook al moeten inhouden om zo'n veredelde rat geen schop te geven.
Taboe daar heb ik geen idee van? Ik zie hier weinig taboes over mensen die niks moeten weten van honden. Taboes over mensen die denken dan geef ik hem/haar maar een schop? Ja, dat hopelijk wel.Het is duidelijk een groot taboe, maar ik ben ook absoluut geen hondenliefhebber.
Ik vind het dikwijls irritante, lelijke en stinkende beesten.
Telkens ik ga joggen, komen er van die blaffende mormels op mij af. Ik heb me toch ook al moeten inhouden om zo'n veredelde rat geen schop te geven.
Ik heb uiteraard geen problemen met rustige, goed opgevoede honden (blindengeleidehonden ed.).
Dat is omdat je op dat moment loops bent.Het is duidelijk een groot taboe, maar ik ben ook absoluut geen hondenliefhebber.
Telkens ik ga joggen, komen er van die blaffende mormels op mij af. Ik heb me toch ook al moeten inhouden om zo'n veredelde rat geen schop te geven.
Ik heb uiteraard geen problemen met rustige, goed opgevoede honden (blindengeleidehonden ed.).
Het is duidelijk een groot taboe, maar ik ben ook absoluut geen hondenliefhebber.

Vooral in parken en bossen merk ik dat honden dikwijls loslopen. En dat ze dan meestal nog totaal niet luisteren naar hun baasje....
Telkens je gaat joggen dan heb je toch echt gewoon onwaarschijnlijk veel pech, ik zit hier thuis met iemand die minimum drie keer per week (en dan minstens 10 km per keer) jogt en ik kan me niet herinneren dat ze ooit al geklaagd heeft over een blaffend mormel dat op haar afkwam gelopen. Ik probeer ook een tweetal keer per week een ruime toer te doen met een blaffend mormel (toegegeven ik doe dat al wandelend misschien gaat joggen het blaffend mormel gehalte van honden enorm verhogen) en ik heb ook nog geen enkele keer een probleem gehad.
Die e.d. is, toch als het slaat op rustige, goed opgevoede honden, volgens mij veruit het merendeel dus dat zit wel snor.
Zelf nooit kind geweest?Vergeet kinderen niet af te maken. Die kleine mormels lopen ook maar al te graag in de weg als je bijvoorbeeld met je fiets aan komt gereden. Ouders laten die ondingen soms ook maar begaan en als je dan vriendelijke belt om op zij te gaan, krijg je nog lelijke blikken van die ouders in je richting gesmeten. Over bleitende baby's zullen we maar zwijgen. Dát zijn pas krengen. Zeker die van collega's die hun bleitsmoelen komen tonen op het werk. Zo lelijk als de nacht, maar iedereen van "oh zie, hoe schattig". Schijten ze dan ook nog eens in hun broek...
Ik ging nu toch wel uit van sarcasmeZelf nooit kind geweest?

Nee, nooitZelf nooit kind geweest?

Ik zou dan eens zo'n zak hondenbrokken vastnemen, steekt amper vlees in tegenwoordig tenzij je er specifiek naar zoekt.Vooral in parken en bossen merk ik dat honden dikwijls loslopen. En dat ze dan meestal nog totaal niet luisteren naar hun baasje.
Verder vind ik het ook frappant dat hondenbezitters zichzelf altijd als grote dierenliefhebbers beschouwen. Maar ze gaan eraan voorbij dat hun beest een vleeseter is waarvoor tal van andere dieren moeten lijden.
op mijn vrouw haar werk lopen 2 honden van de bazin rond. ( een bureau omgeving met 20man)Om terug on topic te gaan. Hoewel ik een echte hondenliefhebber ben, zou ik ook heel raar opkijken moest er een collega plots een hond meenemen naar het werk.
Bij mijn huidige klant zou het nooit gebeuren door de specifieke omgeving waar die inzitten en bij mijn consultingbedrijf zie ik het ook niet meteen gebeuren.
Kan een hond op het werk? Ja, op een boerderij, in een dierenwinkel, bij een kapper, dierenarts, etc. Plaatsen waar het baasje het ook voor het zeggen heeft en er heel weinig tot geen personeel is of een plaats waar een hond algemeen aanvaard is en waar je weet dat iedereen een hondenliefhebber is. En de hond moet kalm en stabiel zijn.
Of je richt bv. zelf een bedrijf op en je zet in de zoektocht naar personeel in de jobomschrijving heel duidelijk dat honden op het werk toegelaten zijn.
Maar anders, neen! Je kan dat niet zomaar opleggen aan een hele groep. Zelfs al is 80% akkoord. Die overige 20% kan er een hekel aan hebben of zelfs een panische angst, waardoor die niet meer graag komen werken.
Andere dog owners vinden dat ook irritant hoor, als anderen hun hond niet aan een leiband houden.We gaan regelmatig wandelen met onze kinderen, meer wel dan niet passeren we niet-aangelijnde honden.
Elke hondeneigenaar is ervan overtuigd dat hun beest nooit zal bijten of chargeren, tot als hun hond het wel doet.
En als de hond het wel al deed dan wordt het vaak nog vergoeilijkt, want het was iets eenmalig dat zeker nooit meer zal voorvallen.
Draag gewoon verantwoordelijkheid voor uw eigen beesten en doe een leiband aan, dan hebben anderen zoals Astrid en wij er geen last van.