Handen op het werk

Tomski

Well-known member
Crowdfunder FE
Kleine ergernis: er wil hier één of andere pipo zijn dwaas hand meedoen naar kantoor. :wtf: In wat voor Netflix-serie of hip weekendmagazine heeft hij dat gelezen om dat plots evident te vinden?

Hoe vol van jezelf kan je eigenlijk zijn dat je het normaal gaat vinden om uw hyper-individueel snokmiddel van een stom hand te gaan projecteren op gans het kantoor? Hoe je zo volgevreten kan zijn van jezelf, dat is iets wat ik nooit ga snappen. Ik ben al beschaamd als ik 5 minuten te laat kom op kantoor omdat ik 's morgens mijn kleine (ja, een mens) met de ene hond moest voederen, met de andere hond zijn gat moest afvegen terwijl ik hem doodziek naar de crèche moet brengen die 500 euro per maand kost. En dan zijn er andere mensen die gewoon zeggen: weet je, fuck dees, ik breng mijn hand wel gewoon mee naar kantoor, en daar moet iedereen maar begrip voor opbrengen.

Dat is ook weer typisch handenmensen-mentaliteit hé: "Ik hou van mijn hand, dus de rest van de maatschappij moet ook maar verplicht van mijn hand houden." Alsof het nog niet genoeg is dat ik nergens meer kan lopen zonder handen achter mij te hebben, dat ik nergens meer kan wandelen zonder met stinkende handen aan mijn schoenen thuis te komen, nergens meer een terrasje kan doen zonder dat irritant gesnok dan moet ik nu ook in de laatste safe space namelijk op mijn werk, die irritante mormels ook nog door mijn strot geramd krijgen. Wat is het volgende? Ben Weyts die aan mijn deur klopt omdat er verplichte handenadoptie wordt ingevoerd? Een gratis hand bij elke zak chips?

Om nog maar te spreken over het totaal gebrek aan professionaliteit. Wat voor kleutertuin is dat daar eigenlijk?
 
Is begonnen sinds deze topentertainer zijn handen meenam naar zijn werk om ze daar in de lucht te steken.

24-000-handen-in-de-lucht_7_235x280.jpg
 
Vroeger mocht ik samen met opa nog gewoon handjes afhakken als het ons niet aanstond. Nu gaat dat niet meer aangezien de persfotograaf van het groen Gent ledenmagazine ons stalkt.
Zou zouden beter het bezitten van handen extra belasten zo blijft er meer ruimte over voor ondernemers die een privéchaufeur hebben en zelf hun handen niet moeten gebruiken voor het bedienen van hun paupers vervoermiddel.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan