Str8_6
Well-known member
een hond moet uiteraard een symbool zijn van uw eigen karakter
Hoewel, het klopt wel dikwijls. Eigenaren van Pitbulls en Rottweilers zijn doorgaans laaggeschoold.
Dus jij bent dan een onopgevoede kuitenbijter?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
een hond moet uiteraard een symbool zijn van uw eigen karakter
Hoewel, het klopt wel dikwijls. Eigenaren van Pitbulls en Rottweilers zijn doorgaans laaggeschoold.

Ik denk dat (bijna) iedereen wel inziet dat een algemene regel om honden toe te laten op het werk gewoon een slecht idee is. De verzuring slaat eerder op alles wat jij vervelend vindt, willen verbieden (of zwaar belasten). En er een hele litanie over typen alsof het hier over één of andere inbreuk tegen de rechten van de mens gaat, dat ook.Niet alles wat jij leuk vindt en een ander vervelend, is verzuring.
Gohja, of het weer kan je gewoon niets schelen, maar je hebt niet graag te warm. Ik denk trouwens dat mensen die van grijs weer houden gelukkiger zullen zijn in dit land dan de stereotype zonneklopper, die depressief wordt vanaf het eens een week regent, en bij elke zonnige dag dwangmatig in de file moet gaan staan op de E40, om tussen soortgenoten op het strand te liggen.Idd wel een opvallende vaststelling. Hoeveel er hier houden van kil, nat en grijs weer is ongezien. Dat kan toch alleen maar als je geen vrienden hebt, geen tuin, geen partner, je algemeen slecht voelt en dit alles ook toewenst aan de rest van de wereld?
Die laatste groep vind ik dan ook weer extreem belachelijk.Gohja, of het weer kan je gewoon niets schelen, maar je hebt niet graag te warm. Ik denk trouwens dat mensen die van grijs weer houden gelukkiger zullen zijn in dit land dan de stereotype zonneklopper, die depressief wordt vanaf het eens een week regent, en bij elke zonnige dag dwangmatig in de file moet gaan staan op de E40, om tussen soortgenoten op het strand te liggen.

Een hondendrol is op dat moment sluikafval, met dezelfde regel dat je er een boete voor krijgt indien je wordt betrapt. Op je werk of in een supermarkt ga ik akkoord, maar als een restaurant honden toelaat, ga je toch eten bij het volgende waar dat niet mag?- Ik hou gewoon niet zo van huisdieren, als iemand dat wilt houden, fine, maar dan wil ik hier geen last van hebben door geur, lawaai of drollen op straat. Het is toch normaal dat ik op het werk, op restaurant of in de colruyt geen hond of kat wil zien? Dat heeft toch niks met verzuring te maken? Het is toch niet abnormaal dat de vervuiler betaalt en er iemand moet opdraaien voor al die drollen op straat, dus waarom geen taks per hond?
Dat is zowat dezelfde logica als de verkeersbelasting verhogen want sommigen rijden te snel/breken andere regels. Of meer toepasselijk, de prijs van vuilzakken verhogen want er zijn mensen die sluikstorten. Een niet-walgelijk persoon raapt dat op.- Ik hou gewoon niet zo van huisdieren, als iemand dat wilt houden, fine, maar dan wil ik hier geen last van hebben door geur, lawaai of drollen op straat. Het is toch normaal dat ik op het werk, op restaurant of in de colruyt geen hond of kat wil zien? Dat heeft toch niks met verzuring te maken? Het is toch niet abnormaal dat de vervuiler betaalt en er iemand moet opdraaien voor al die drollen op straat, dus waarom geen taks per hond?
De naam zegt het : huisdier. Huis zoals in het huis van de eigenaar. Een dier van het huis van de eigenaar dus, niet mijn huis of het kantoor waar ik werk, het restaurant waar ik ga eten.Ik hou gewoon niet zo van huisdieren
In mijn ervaring is het op kantoren waar het volk wel slim genoeg is om zelf te bepalen of het meenemen van de hond niet stoort.Niet alles wat jij leuk vindt en een ander vervelend, is verzuring.
Het verbod op roken op restaurant werd ook weggezet als verzuring.
Het feit dat ik niemand op zijn neus mag kloppen, vind ik serieus verzuurd van de zwakke watjes, maar wat doe je eraan?
Een hond meenemen op kantoor, nog nooit gezien. Waar gebeurt dat dan, op een beschutte werkplaats?
Wie bepaalt dan of die hond voldoende stinkt om hem niet meer mee te laten nemen? Of is een opmerking maken over stinkende honden verzuring?
Of iemand zoals @ugar die gevoelig is, bv. hondenallergie?
Of wie zal inschatten of het baasje de hond goed heeft opgevoed of niet, opdat die niet op een maandag plots toch uithaalt naar iemand?
Mijn exvriendin werd als kind gebeten door een hond en was als volwassene nog steeds doodsbang van honden. Moet zij als introvert plots de spelbreker gaan spelen als iemand het geniale plan bedenkt om zijn hond mee te brengen?
By the way: ik heb in een vorige relatie een hond gehad gedurende 10 jaar. Ik vind honden over het algemeen de max.
Maar toch niet op kantoor zeg.
Denk dat het in veel branches ook niet zou kunnen maar als het desk work is in aparte kantoren waar geen klanten komen zie ik er zelf weinig slechts in.Dat verklaart waarom ik geen enkel kantoor ken waar dat gebeurt ;-)
Ben ik de enige die mij de vraag stelt waarom nederlands for fuck sake hun wegeving in het engels publiceren?Wat betreft het 'ridicule' idee van een hondentaks, zie wat Nederland doet:
Dog tax
The municipality has stopped the dog tax as of 2024. The municipality can still charge taxes for 2022 and 2023, if there is a reason to do sowww.denhaag.nl
322 euro pure hondentaks per jaar voor 2 honden.
Nederland, dat verzuurde illiberale land...![]()
Oei, daar ga ik moeten aan denken als ik mijn vrouw meedoe op reis naar duitslandWelja, in Duitsland moet je boven de 25kg ook een muilkorf bij hebben dacht ik. Kan ook rasafhankelijk zijn, maar dacht dat het puur op gewicht is.

Voor mensen die het moeilijk hebben met Nederlands, maar wel prima Engels kunnen? Expats bijvoorbeeld.Ben ik de enige die mij de vraag stelt waarom nederlands for fuck sake hun wegeving in het engels publiceren?
Ik hoop dat er in nederland toch in hoofdzaak mensen die nederlands kunnen wonenVoor mensen die het moeilijk hebben met Nederlands, maar wel prima Engels kunnen? Expats bijvoorbeeld.
Je zou je anders ook kunnen afvragen waarom ze het er in het Frans opzetten.Ik hoop dat er in nederland toch in hoofdzaak mensen die nederlands kunnen wonen
Voor Frans Bauer?Je zou je anders ook kunnen afvragen waarom ze het er in het Frans opzetten.
Nederlanders kunnen geen Frans, ze dromen gewoon van een Frankrijk zonder Fransen ...Je zou je anders ook kunnen afvragen waarom ze het er in het Frans opzetten.
Veel plezier. Ik ga alvast met mijn hond in mijn dieselstoof richting Gent.Anyway school is gedaan, ik ga wat kinderen gaan schoppen, ik kan die ook niet verdragen