Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

100% van de steam-prestaties behaald. In totaal iets meer dan 90 uur bezig geweest, waarvan een groot stuk ook nog eens gewoon rondlopen en kijken wat er uit de boeken voorkwam. Er zijn hier en daar nog wat pages en chests die ik mis (in Hogwarts castle zelf), maar m'n collection zelf is compleet.

Al bij al wel een beetje underwhelmed van het spel. Het is allemaal heel mooi, en het was echt alsof ik de boeken op een visuele manier terug voor mij zag, maar de main story en de vele side quests vond ik al bij al redelijk zwak. Ook was er weinig moeilijkheid aan. Ik ben de game ineens begonnen op hard en letterlijk elke duel was gemakkelijk. Hoop dat ze nog DLC's en multiplayer gaan uitbrengen.
90u een spel spelen waar je niet overtuigd van bent ?

?

Ik speel op ultra zonder RT en ik haal constant tussen de 80-120fps.
Dat lijkt me héél uitzonderlijk. Ik heb een 3080 en in 4K haal ik ook maar 30-60 fps in hogsmeade, en dan staat nog niet alles op ultra. En ik veronderstel dat je geen dual 4090 ofzo hebt steken?

Yup
Dat lijkt me héél uitzonderlijk. Ik heb een 3080 en in 4K haal ik ook maar 30-60 fps in hogsmeade, en dan staat nog niet alles op ultra. En ik veronderstel dat je geen dual 4090 ofzo hebt steken?
Ik zit met een 3080Ti + i7 13700 en DDR 5 ram.

Ik wil gerust wel screens posten maar ik weet niet hoe je dat hier moet doen juist.

RT staat volledig uit eh.

nee met RT heb ik vreemde stuttering, het is wel speelbaar maar echt van die random stuttering stoort mij.

Na de nieuwste patch eindelijk de platinum gehaald. De Biscuit missie kunnen voltooien en laatste butterfly chest is terug beschikbaar om te halen indien je die gemist had in de missie.

Na de nieuwste patch eindelijk de platinum gehaald. De Biscuit missie kunnen voltooien en laatste butterfly chest is terug beschikbaar om te halen indien je die gemist had in de missie.
Yes met de patch van gisteren is het hier ook gefixed.
Ik kon nu wel duidelijk zien in collections welke ontbrak.

Meen dat ik die toch wel had genomen, dus mogelijk toch glitched geweest.
Anyway fixed nu! Moet nog 1 trophy halen voor de platinum.

Ik neem aan dat de marge die ze daar kunnen halen nog wel groot genoeg zal zijn.
Zullen de meeste die niet al op current gen of PC gespeeld hebben? Want “de hype is toch wel real”. Maar goed, ik vermoed dat ik daar geen correct beeld van heb. Los daarvan vraag ik me af hoe dat er zal uitzien op die oudere consoles.

Zullen de meeste die niet al op current gen of PC gespeeld hebben? Want “de hype is toch wel real”. Maar goed, ik vermoed dat ik daar geen correct beeld van heb. Los daarvan vraag ik me af hoe dat er zal uitzien op die oudere consoles.
Dan ga je er al van uit dat de meesten FF een upgrade doen van hun systeem voor 1 game. Dat is natuurlijk niet zo.

Ik heb nu wel speciaal een PS5 gekocht een tweetal weken geleden met de release van Hogwarts :unsure: Al ging ik vroeg of laat sowieso wel een gekocht hebben, maar dit spel gaf me toch wel een extra trigger.

Ik wacht gewoon op de ps4 versie. Waarom zou ik een ps5 kopen voor een spel dat toch op de ps4 uitkomt.

Terug
Bovenaan