Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

De intro al even gedaan en best interessante setup.
Combat voelde goed aan maar nog zeer beperkt als newbie natuurlijk maar wel leuk op de ps5 controller om je spreuken te doen.

Ben ik blij dat er een performance mode in zit. 4K mag er dan wel mooi uitzien maar 30 fps is ook maar bagger. 🤮

Toch al een bug tegengekomen waar je door deuren kan lopen zonder dat ze open gaan.

Hopelijk doet die Day one patch iets aan het laden van deuren die open moeten, dit stoort wel.

Ik merk op de xbox series x niet veel grafisch verschil als ik schakel tussen de 2 modes, dus ik speel ook op performance mode.
Maar ik had al gelezen op voorhand dat het grafisch verschil beter merkbaar is op de ps5 dan op de xbox series x.

Toch al een bug tegengekomen waar je door deuren kan lopen zonder dat ze open gaan.

Hopelijk doet die Day one patch iets aan het laden van deuren die open moeten, dit stoort wel.

Ja is algemeen issue blijkbaar, dus zal wel opgelost worden.
Word ook vermeld in dat comparison artikel die ik in mijn vorige reply heb gelinked.

Ben ik blij dat er een performance mode in zit. 4K mag er dan wel mooi uitzien maar 30 fps is ook maar bagger. 🤮

De digitale versie heeft die day one patch al en die laden van de deuren is nog altijd aanwezig...

Ik merk op de xbox series x niet veel grafisch verschil als ik schakel tussen de 2 modes, dus ik speel ook op performance mode.
Maar ik had al gelezen op voorhand dat het grafisch verschil beter merkbaar is op de ps5 dan op de xbox series x.

Dus xbox x versie is de beste? Nekeer tijd om eens iets te kopen voor die console dan ipv die gamepass games :D

In steam blijft de play knop nog steeds grijs :(, paar keer herstart al maar lukt niet precies

Ik had dit ook maar een restart hielp bij wel.
Hij lijkt wel vast te zitten op preparing shaders bij mij 🙄 balkje gaat niet meer verder.

Edit: ik was gewoon ongeduldig 🙈

Laatst bewerkt:
Net begonnen.
Grafisch echt wel heel knap, smooth 100fps met alles op ultra, 2k resolutie (rtx 3070) met ray tracing uit.
Vanaf het eerste moment merk je dat de production value van deze game enorm hoog is.

Gonna love this one 🙂.

Wel 1 ding dat me mateloos stoort is dat ge precies geen cutscenes of gesprekken kunt pauzeren?
Al enkele keren dat de vriendin iets zegt en ik stukken in het spel mis omdat ik niet kan pauzeren.
En de vriendin kan ik spijtig genoeg niet muten.

Laatst bewerkt:
Wel 1 ding dat me mateloos stoort is dat ge precies geen cutscenes of gesprekken kunt pauzeren?
Al enkele keren dat de vriendin iets zegt en ik stukken in het spel mis omdat ik niet kan pauzeren.
En de vriendin kan ik spijtig genoeg niet maten.
Nee. Skippen kan, maar pauzeren inderdaad niet.

Ik had dit ook maar een restart hielp bij wel.
Hij lijkt wel vast te zitten op preparing shaders bij mij 🙄 balkje gaat niet meer verder.

Edit: ik was gewoon ongeduldig 🙈
Ja hier ni, kameraad en ik zelfde probleem. Wel een key ergens gekocht maar is effectief wel de deluxe. Die depotcache al eens verwijderd, je leest vanalles.

En de vriendin kan ik spijtig genoeg niet maten.
Kunt ge dan niet gewoon de cutscenes van uw vriendin pauzeren of skippen?

Sebiet ga ik live voor een uur of 2.

Net begonnen.
Grafisch echt wel heel knap, smooth 100fps met alles op ultra, 2k resolutie (rtx 3070) met ray tracing uit.
Vanaf het eerste moment merk je dat de production value van deze game enorm hoog is.

Gonna love this one 🙂.

En de vriendin kan ik spijtig genoeg niet muten.
Soms ook last van, ik gebruik dan de screen record functie van de PS5 en herbekijk het zo :tongue:

ik heb er nu ook 2h inzitten op ultra settings draait de game super vlot, als ik RTX aanzet op high krijg ik van die mini stutters, helaas maar so far i like it!

Hier toch serieus matige PC performance. Overall 70 fps op high maar continue drops naar 20-30 bij bepaalde bewegingen om dan weer naar 70 te schieten en zo de hele tijd.

We need that nvidia driver

Edit: en wss een hotfix patch ook.

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan