Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Toch al een bug tegengekomen waar je door deuren kan lopen zonder dat ze open gaan.
Hopelijk doet die Day one patch iets aan het laden van deuren die open moeten, dit stoort wel.
Ben ik blij dat er een performance mode in zit. 4K mag er dan wel mooi uitzien maar 30 fps is ook maar bagger.
Toch al een bug tegengekomen waar je door deuren kan lopen zonder dat ze open gaan.
Hopelijk doet die Day one patch iets aan het laden van deuren die open moeten, dit stoort wel.
Ik heb hier bijna nog geen last van gehad. Hoogstens 2-3 seconden dat de deuren moesten ladenDe digitale versie heeft die day one patch al en die laden van de deuren is nog altijd aanwezig...
Vind het ook niet zo storend zeIk heb hier bijna nog geen last van gehad. Hoogstens 2-3 seconden dat de deuren moesten laden
.Dus xbox x versie is de beste? Nekeer tijd om eens iets te kopen voor die console dan ipv die gamepass gamesIk merk op de xbox series x niet veel grafisch verschil als ik schakel tussen de 2 modes, dus ik speel ook op performance mode.
Maar ik had al gelezen op voorhand dat het grafisch verschil beter merkbaar is op de ps5 dan op de xbox series x.
![]()
Hogwarts Legacy Comparison Video Highlights Faster Loading On PS5, Higher Framerate On Xbox Series X And More
A new Hogwarts Legacy video comparing the PC and console versions of the was shared online, highlighting the differences between themwccftech.com

, paar keer herstart al maar lukt niet preciesIn steam blijft de play knop nog steeds grijs, paar keer herstart al maar lukt niet precies
balkje gaat niet meer verder.
.Nee. Skippen kan, maar pauzeren inderdaad niet.Wel 1 ding dat me mateloos stoort is dat ge precies geen cutscenes of gesprekken kunt pauzeren?
Al enkele keren dat de vriendin iets zegt en ik stukken in het spel mis omdat ik niet kan pauzeren.
En de vriendin kan ik spijtig genoeg niet maten.
Ja hier ni, kameraad en ik zelfde probleem. Wel een key ergens gekocht maar is effectief wel de deluxe. Die depotcache al eens verwijderd, je leest vanalles.Ik had dit ook maar een restart hielp bij wel.
Hij lijkt wel vast te zitten op preparing shaders bij mijbalkje gaat niet meer verder.
Edit: ik was gewoon ongeduldig![]()
Kunt ge dan niet gewoon de cutscenes van uw vriendin pauzeren of skippen?Wel 1 ding dat me mateloos stoort is dat ge precies geen cutscenes of gesprekken kunt pauzeren?
Al enkele keren dat de vriendin iets zegt en ik stukken in het spel mis omdat ik niet kan pauzeren.
En de vriendin kan ik spijtig genoeg niet maten.
Mogelijks wel maar daar zit geen handleiding bij spijtig genoegKunt ge dan niet gewoon de cutscenes van uw vriendin pauzeren of skippen?
Soms ook last van, ik gebruik dan de screen record functie van de PS5 en herbekijk het zoNet begonnen.
Grafisch echt wel heel knap, smooth 100fps met alles op ultra, 2k resolutie (rtx 3070) met ray tracing uit.
Vanaf het eerste moment merk je dat de production value van deze game enorm hoog is.
Gonna love this one.
Wel 1 ding dat me mateloos stoort is dat ge precies geen cutscenes of gesprekken kunt pauzeren?
En de vriendin kan ik spijtig genoeg niet muten.

Ge zijt de handleiding al kwijt zekerMogelijks wel maar daar zit geen handleiding bij spijtig genoeg
?