Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

Het is echt niet zo dramatisch als dat het klinkt hoor. Ik speel ook wel maxed out.
Je kan natuurlijk ook altijd het spel kopen op Steam en refunden binnen de 2 uur als je echt twijfelt.

Lees op reddit dat je al kan pre-loaden op steam sinds 2h deze nacht ongeveer. En als je een deluxe edition hebt kan je al spelen. Hopelijk kan ik er deze namiddag aan beginnen na mijn werk.
Ben benieuwd hoe het draait op mijn pc.

Klopt inderdaad, net klaar met downloaden.
Maar hij gaf het wel aan als "preload".

Na de download is de "PLAY" knop ook greyed out en staat dat ik vanaf 10 February kan spelen, terwijl ik wel de digital deluxe heb gekocht.
Ik vermoed dat dit gewoon de standaard datum is van de steam page en dat de game straks na 17u of 19u wel speelbaar word.
Alleen zuur dat het heel de dag nog niet gespeeld kan worden... Dat is geen 72 uur op voorhand he.

*edit*
Mja waarschijnlijk is het wel 72 uur want Steams release window kennende zal het op 10 February voor ons Europeanen ook pas vanaf 17u speelbaar zijn.

Het is echt niet zo dramatisch als dat het klinkt hoor. Ik speel ook wel maxed out.
Je kan natuurlijk ook altijd het spel kopen op Steam en refunden binnen de 2 uur als je echt twijfelt.
Nee, tis dat wat ik ook zeg, kweet niet of het bij Hogwarts het geval is, maar in general ben ik bij PC ports altijd iets voorzichtiger, want de laatste jaren zijn die niet altijd even super day one.

Klopt inderdaad, net klaar met downloaden.
Maar hij gaf het wel aan als "preload".

Na de download is de "PLAY" knop ook greyed out en staat dat ik vanaf 10 February kan spelen, terwijl ik wel de digital deluxe heb gekocht.
Ik vermoed dat dit gewoon de standaard datum is van de steam page en dat de game straks na 17u of 19u wel speelbaar word.
Alleen zuur dat het heel de dag nog niet gespeeld kan worden... Dat is geen 72 uur op voorhand he.

*edit*
Mja waarschijnlijk is het wel 72 uur want Steams release window kennende zal het op 10 February voor ons Europeanen ook pas vanaf 17u speelbaar zijn.
Zeker?

Want op Reddit zijn er mensen die in de EU al sinds deze nacht aan het spelen zijn via Steam....

Net steam en pc eens herstart voor de zekerheid, maar nog altijd greyed out

Voor de zekerheid mijn aankoop ook nog eens nagekeken en heb wel degelijk de deluxe

Misschien verschilt het binnen Europa nog van land tot land?

Tis nog geen 12 uur eh.

I know maar hierboven las ik dat Europeanen het wel al zouden kunnen spelen :)

Soit, op het steam forum staat het vol klagers die hetzelfde probleem hebben.
Wat ik steeds zie terugkomen is 19u vanavond dus ik vermoed dat we vanaf dan aan de slag kunnen.

Vanavond vanaf 20.30 zal ik de eerste 2 uur van de game streamen.

ik heb het net gekocht op steam, via de android-app, maar er staat bij "10 februari"
maar het is dus straks al? of is het nu early acces, en ben ik gewoon te laat daarvoor?

ik heb het net gekocht op steam, via de android-app, maar er staat bij "10 februari"
maar het is dus straks al? of is het nu early acces, en ben ik gewoon te laat daarvoor?

Je moest de duurdere deluxe edition kopen om vandaag al te kunnen spelen.

Sorry, duidelijk aangekondigd?
Duidelijk zou een berichtje op hun steam pagina zijn.
Ik hoef geen andere bronnen te checken om te weten vanaf wanneer mijn aankoop speelbaar zal zijn.

Ik hoef geen andere bronnen te checken om te weten vanaf wanneer mijn aankoop speelbaar zal zijn.
Het zou mooi zijn ja, maar dat is vaak niet het geval op steam zelf.
Maar na jaren zo een toestanden is mijn eerste reflex altijd om te googlen ipv te speculeren.

Ik volg het account van het spel op social media en daar was het duidelijk op aangekondigd.
Daar heb in trouwens ook gelezen dat er twitch drops zijn voor unieke cosmetics/gear.

Had deze graag in huis gehaald voor de Switch, maar die versie komt pas op 25 juli uit. Leek anders een ideale game om te spelen vanuit mijn luie zetel. En om dan de volle pot te betalen voor een game dat bijna 6 maand eerder is uitgekomen voor andere platforms, dat krijg ik ook niet over mijn hart :D

Zal hier nog een paar dagen meelezen om te zien of ik hem op 10/02 aanschaf voor PC.

Daar heb in trouwens ook gelezen dat er twitch drops zijn voor unieke cosmetics/gear.
Klopt, maar pas actief vanaf 16h00 GMT/17h00 CET.

Ik heb ook cosmetics gehad zag ik bij de eerste game start, omdat ik mijn account van xbox gelinked heb aan die warner brothers/hogwarts website, voor diegene die dat niet wisten.

Lees op reddit dat je al kan pre-loaden op steam sinds 2h deze nacht ongeveer. En als je een deluxe edition hebt kan je al spelen. Hopelijk kan ik er deze namiddag aan beginnen na mijn werk.
Ben benieuwd hoe het draait op mijn pc.
Ik kan het alleszins nog niet spelen op Steam.
Zou pas rond 19u vandaag beschikbaar zijn om te spelen? Het is wel al gedownload hier i.i.g.

Terug
Bovenaan