Ooh hoe zo? Ik dacht dat alle reviews op console waren.PC performance niet echt top blijkbaar![]()
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ooh hoe zo? Ik dacht dat alle reviews op console waren.PC performance niet echt top blijkbaar![]()
Spel is ondertussen uit, dus gewone ervaringen zullen wel gaan beginnen opduiken.Ooh hoe zo? Ik dacht dat alle reviews op console waren.
www.dsogaming.com
The game compiles its shaders when you first launch it (so it does not suffer from shader compilation stutters). And it runs fine with 16GB of RAM (you don't need 32GB as the PC requirements suggested).
Initiële shader compilation wil niet zeggen dat je geen stutters ervaart, bv. Dead Space heeft dat ook. De auteur vermeldt zelf ook dat er wel stutters zijn tijdens de gameplay. Begint haast een constante te worden in alle recente PC game releases. Ik krijg de indruk dat meer en meer devs DLSS als een kruk gebruiken om minder middelen in de PC port te investeren.Er is nog geen patch verschenen, en er is nog geen Game Ready driver. Te vroeg om nu al een finaal oordeel erover te vellen.
Aan de andere kant zit dit er wel al deftig uit.
![]()
NVIDIA RTX 4090 runs Hogwarts Legacy with over 100fps at 4K DLSS 3 Quality with Max Settings & Full Ray Tracing
Warner Bros has provided us with a review code for Hogwarts Legacy so we've decided to share the ten first minutes from its PC version.www.dsogaming.com
DLSS aan?Ik speel op PC en het runt niet verschrikkelijk maar dropt soms van 75 naar 35 op bepaalde plaatsen. Ray tracing heb ik wel uitgeschakeld want dan geraakte ik niet boven de 40fps. GeForce 3080 btw.
YesDLSS aan?
Hoe heb jij de game al op pc? Is dat niet via steam? Dan zou je de game niet kunnen spelen toch?Ik speel op PC en het runt niet verschrikkelijk maar dropt soms van 75 naar 35 op bepaalde plaatsen. Ray tracing heb ik wel uitgeschakeld want dan geraakte ik niet boven de 40fps. GeForce 3080 btw.
Reviewcodes werken anders dan retailkeysHoe heb jij de game al op pc? Is dat niet via steam? Dan zou je de game niet kunnen spelen toch?
Beter te spelen met controller zeker ? Zeker als de fps al vrij laag is met een 3080 ?Ik speel op PC en het runt niet verschrikkelijk maar dropt soms van 75 naar 35 op bepaalde plaatsen. Ray tracing heb ik wel uitgeschakeld want dan geraakte ik niet boven de 40fps. GeForce 3080 btw.
Ik speel third person sowieso met controllerBeter te spelen met controller zeker ? Zeker als de fps al vrij laag is met een 3080 ?
Ik heb verscheidene games op pc met een PS5 controller gespeeld geen enkele had dat.Iemand die het op pc speelt met ps5 controller en kan vertellen of de haptic feedback werkt?
der is een mogelijkheid maar meestal wel wired en vaak met third party software.Ik heb verscheidene games op pc met een PS5 controller gespeeld geen enkele had dat.
35 hier en toch wel fan, ook al ben ik geen HP fan.Het zal weer aan mij liggen. Maar moest ik nu 10-16 jaar zijn zou deze game perfect zijn. Ben nu 29 maar ik voel het precies niet met deze game. Lijkt me wat te kiddy het verhaal en de actie enz.
Dont shoot me
Waarschijnlijk hebben een paar mensen dit al gedaan haha