Hogwarts Legacy

Hogwarts Legacy

Er is nog geen patch verschenen, en er is nog geen Game Ready driver. Te vroeg om nu al een finaal oordeel erover te vellen.

Aan de andere kant ziet dit er wel al deftig uit.
The game compiles its shaders when you first launch it (so it does not suffer from shader compilation stutters). And it runs fine with 16GB of RAM (you don't need 32GB as the PC requirements suggested).

Laatst bewerkt:
Ik speel op PC en het runt niet verschrikkelijk maar dropt soms van 75 naar 35 op bepaalde plaatsen. Ray tracing heb ik wel uitgeschakeld want dan geraakte ik niet boven de 40fps. GeForce 3080 btw.

Er is nog geen patch verschenen, en er is nog geen Game Ready driver. Te vroeg om nu al een finaal oordeel erover te vellen.

Aan de andere kant zit dit er wel al deftig uit.
Initiële shader compilation wil niet zeggen dat je geen stutters ervaart, bv. Dead Space heeft dat ook. De auteur vermeldt zelf ook dat er wel stutters zijn tijdens de gameplay. Begint haast een constante te worden in alle recente PC game releases. Ik krijg de indruk dat meer en meer devs DLSS als een kruk gebruiken om minder middelen in de PC port te investeren.

Ik speel op PC en het runt niet verschrikkelijk maar dropt soms van 75 naar 35 op bepaalde plaatsen. Ray tracing heb ik wel uitgeschakeld want dan geraakte ik niet boven de 40fps. GeForce 3080 btw.
Hoe heb jij de game al op pc? Is dat niet via steam? Dan zou je de game niet kunnen spelen toch?

Wat ook wel leuk is trouwens, is dat je de appearance van gear kunt veranderen. Dus je houdt sowieso de look van eender welk gevonden stuk gear en kunt dan gear met betere stats er laten uitzien zoals je wil. Waardoor je niet de hele tijd met overbodige kleren/accessoires in je inventory zit en soms moet kiezen tussen look vs stats.

Aan onze testers. De companion quests zijn allemaal toegankelijk of toch per keuze aan welk huis je kiest ?

Het zal weer aan mij liggen. Maar moest ik nu 10-16 jaar zijn zou deze game perfect zijn. Ben nu 29 maar ik voel het precies niet met deze game. Lijkt me wat te kiddy het verhaal en de actie enz.

Dont shoot me :D

Waarschijnlijk hebben een paar mensen dit al gedaan haha

Het zal weer aan mij liggen. Maar moest ik nu 10-16 jaar zijn zou deze game perfect zijn. Ben nu 29 maar ik voel het precies niet met deze game. Lijkt me wat te kiddy het verhaal en de actie enz.

Dont shoot me :D

Waarschijnlijk hebben een paar mensen dit al gedaan haha
35 hier en toch wel fan, ook al ben ik geen HP fan.

Maar ik speel graag van die gezellige games, ik kon bv uren in Bioshock Ifinite rondlopen gewoon om de stad te verkennen in het begin van het spel. Ik zie mezelf gerust paar uur eerst het kasteel verkennen voor ik aan de missies begin lol.

Terug
Bovenaan