Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik werk ook voor een verzekeringsmaatschappij maar de verlofregeling is helaas veel minder gunstigVerzekeringsmaatschappij idd![]()
.En hopelijk binnenkort 12 AV dagen erbovenop voor iedereen!26 dagen verlof, 1 compensatiedag en 2 brugdagen. Gesloten tussen kerst & nieuw dus varieert van 3 tot 5 dagen, maar meestal werk ik dan aan aantal dagen of volledig en daar krijg je dan compensatie voor.
Heb gestemd op 30-34![]()
Huh??En hopelijk binnenkort 12 AV dagen erbovenop voor iedereen!
Wist je niet dat ze stelsel 1 willen afschaffen en er in dat kader onderhandelingen lopen met de vakbonden om iedereen 12 AV dagen te geven zodat het niet meer van je chef afhangt? Sommige chefs geven die en andere geven die nu niet. Die willekeur is problematisch, vandaar dat ze dat meenemen in die besprekingen. Daarnaast weet iedereen dat ze bij de Vlaamse 35 dagen krijgen en wij maar 26, ook daar zouden die AV dagen aan tegemoet komen.Huh??
Nmbs?24 verlofdagen (20 wettelijke en 4 bovenwettelijke meen ik) en 26 ADV dagen. Die ADV dagen kunnen we opnemen als 4u per week of 8u om de week. Ik heb bijvoorbeeld de vrijdagen van de even weken vrij. In een schrikkeljaar zoals vorig jaar hebben we 26.5 ADV dagen uiteraard.
Neen, ik werk in een bedrijf in Nederland.Nmbs?
straf, dus als je een heel jaar nie werkt, krijg je 4 dagen extra verlof, als de meesten onder ons die wel een heel jaar werken.Aangezien ik ne vuile profiteur ben en al meer dan een jaar dop, heb ik recht op 24 dagen.
Dat zijn eigenlijk 24 onbetaalde verlofdagen en 235 (ofzoiets) betaalde verlofdagen.straf, dus als je een heel jaar nie werkt, krijg je 4 dagen extra verlof, als de meesten onder ons die wel een heel jaar werken.
straf!
Das dan ook goed int zak gezet, ik zou gaan klagen voor die 4 extra niet betaalde verlofdagen.Dat zijn eigenlijk 24 onbetaalde verlofdagen en 235 (ofzoiets) betaalde verlofdagen.
werkloosheid wordt berekend in zesdagen week. dus als ge van maandag tot zondag op verlof wil, moet ge zes dagen invullen. Dus op zich komt het overeen met de vier werkweken verlof die een ander krijgt. Maar t`is niet dat ge vakantiegeld krijgt he (wat maar logisch is).straf, dus als je een heel jaar nie werkt, krijg je 4 dagen extra verlof, als de meesten onder ons die wel een heel jaar werken.
straf!