Een mailtje naar de inspectie kan helpen...Klopt, dat heeft m'n werkgever goed gezienZou liever ook richting een 'meer fair' ADV-systeem gaan.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Een mailtje naar de inspectie kan helpen...Klopt, dat heeft m'n werkgever goed gezienZou liever ook richting een 'meer fair' ADV-systeem gaan.

Fair? Puur boerenbedrog. Ik ben niet thuis in de materie maar ik vrees dat dit niet legaal is.Klopt, dat heeft m'n werkgever goed gezienZou liever ook richting een 'meer fair' ADV-systeem gaan.

Hier ook. Plus drie wettelijke feestdagen die dan in het weekend vallen.20 wettelijke dagen + 12 adv en de mogelijkheid om er 5 van het jaar mee te nemen naar het volgende jaar. Ik kan daarmee best leven.
Dat van die feestdagen hier ook, echter niet vermeld omdat het om een jaarlijkse terugkerende dagen gaat. Ook hier die 5 dagen slechts op te nemen tot 31/03. Nu hier valt dat goed mee daar er niet echt een max op zit en er met de dochter steeds wel vakantie nodig is.Hier ook. Plus drie wettelijke feestdagen die dan in het weekend vallen.
Vorige jaren droeg ik altijd vijf dagen over, maar nu moeten die tegen 31/03 worden opgenomen en dat is veel te krap aangezien januari en februari de druktste maanden zijn. Dit jaar maar één dag overgedragen.
Overuren en recuperatie daarvan is niet mogelijk.
4 te weinig? Als hij iedere week 2u teveel werkt dam heeft hij er toch veel meer dan 4 te weinig? Dat is iedere maand een dag..Je krijgt er dus 4 te weinig

Je kiest daar toch zelf voor?20d, wettelijk minimum PUNT
38u contract waarvan verwacht wordt 40u te presteren ... die 12d/j steken ze in hunne zak.
De grootste 'gripe' overheen de jaren die nog steeds niet is aangepakt.