Hoeveel contactpersonen heb jij staan in jouw GSM?

Hoeveel contactpersonen heb jij staan in jouw GSM?


  • Totaal aantal stemmers
    41
Wel heel lonely, als je met de brandweer & politie moet sms’en :unsure: is da zelf ni strafbaar? Mee de 101 voor nutteloze zaken?
Ik ben zwaar slechthorend, ik heb wel een gehoorapparaat maar de nadruk ligt op "gehoor", verstaan is nog iets anders. En zelfs dan nog, stel dat ik volledig doof was. Hoe zou ik ze dan moeten contacteren? ;)

Voor zulke zaken voorzien ze speciale nummers. Denk dat ze ook online staan.
 
Thx!
Ik wou u een like geven hiervoor. Maar dat kan dus niet 😁✌️
 
Ik heb toen ik mij verveelde de hele witte en gele gids erin gezet. Makkelijk voor onderweg want was een gedoe met die boeken.
 
Jullie hebben contactpersonen??

Da's zo jaren passé.. 't is whatsapp of messenger, maar ik sla bijna nooit contacten op..

edit: heb er 75 🥴 Sla whatsapp die automatisch op dan?
 
Jullie hebben contactpersonen??

Da's zo jaren passé.. 't is whatsapp of messenger, maar ik sla bijna nooit contacten op..

edit: heb er 75 🥴 Sla whatsapp die automatisch op dan?
Je moet idd in whatsapp contacten opslaan. 😁

En sommige mensen hebben GEEN fobie om te bellen! 😜
 
Echt de nummer opgeslagen? Max 50 ofzo. Ik bel/text 95% van de tijd met messenger of snapchat.
Ik gebruik whatsapp of de klassieke manier van bellen/sms'en alleen voor mensen waarmee ik een wat 'formelere' relatie heb of mensen die geen messenger/snap hebben (zoals m'n bomma en sommige oudere familieleden).

De enigen waarvan ik de nummer heb zijn m'n vriendin (obviously :ROFLMAO: ), (naaste) familieleden, schoonfamilie, beste en goeie vrienden en dan hier en daar nog iemand die ik af en toe eens moet bereiken (van kotbaas/huisarts/kapper/andere vaste nummers).

Jullie hebben contactpersonen??

Da's zo jaren passé.. 't is whatsapp of messenger, maar ik sla bijna nooit contacten op..

edit: heb er 75 🥴 Sla whatsapp die automatisch op dan?

Als je die nummer niet opslaat, dan verschijnt enkel de nummer (en de naam die ze zelf hebben ingesteld). Werkt ook.
 
Eerst dacht ik: ik ga eens een poll doen

Toen ik de reacties zag dacht ik: amai, dit schiet in het verkeerde keelgat (was totaal niet mijn bedoeling) - veel spijt dus

Maar nu ik alle reacties zie, ben ik toch blij dat ik het gedaan heb. Dus heel wat mensen hebben 10 contacten in hun gsm staan. Dat wist ik helemaal niet. Ik geloof het zelfs niet (bij wijze van spreken) dus toch blij met deze poll 🥳 alweer iets bijgeleerd

Ik dacht dat enkel gepensioneerde mensen 10 nummers hadden in hun gsm. Maar dus heel veel jonge mensen ook. #deNieuweTijd

Er wordt dus niet meer oldskool gebeld met contacten en nummers, maar eerder Facebook / whatsapp berichten om te communiceren
 
Whatsapp contacten staan toch ook in uw telefooncontacten? Ik doe dat toch steeds zo.

Ik heb 257 contacten (incl werk-contacten).
 
Net eens nagegaan en gelijk een ganse hoop "automatische" contacten ook verwijderd (blijkbaar staan er nummers automatisch in mijn lijst zoals child focus, dierenarts van wacht,...?) Samen met zaken die er niet meer in hoorden zoals het nummer van de crèche, mensen die ik in geen jaren meer gehoord heb,... En nu kom ik op 102 contacten uit. Waarvan een 20-tal waarmee ik geen contact meer heb, maar toch nog niet wil wissen (vrienden van vroeger, ex-schoonfamilie -je weet maar nooit dat er iets met de ex gebeurt en ik hen moet verwittigen-,...).

Zoals wel meer mensen die 's avonds de gsm op DND zetten, zijn er contacten die wél gewoon mogen doorkomen. Als zij bellen, dan is er stront aan de knikker. Die bellen echt niet voor de fun. Dat zijn er bij mij 7. 7 mensen mogen mij dus wèl 's nachts al snotterend opbellen. 😉
 
99 (but a bitch ain’t one).
Maar ik sla ook wel veel op, zodat ik wel een naam zie als er iemand van het werk belt, oa. Of in de WhatsApp-groep van het gebouw.
 
178 contacten, zie ik. Op FB 541 "vrienden".
Op Facebook zit ik aan 341 maar ik verberg minstens 60% aangezien ik die zever allemaal niet wil zien. Sommige overdrijven en posten 3x per dag, alsof ik enorm veel interesse zou hebben in hun ontbijt / hobby / restaurant / televisie momentje
 
54 contacten, allemaal familie, vrienden en enkele werkgerelateerde nummers.
De meeste daarvan heb ik ook wel op Whatsapp en Messenger.

Bij elke nieuwe smartphone/app zet ik wel telkens alle meldingen af dus geen nood aan een DND-mode.
Enkel Whatsapp/Messenger geeft meldingen, maar ‘s nachts is er toch niemand die mij stoort (veel kans dat ik het niet eens zou merken ook :D)

Ook mails laat ik enkel binnenkomen wanneer ik ze zelf ophaal, niks die mij kan storen:coolbrows:
 
36 contacten en daar zitten nog paar algemene nummers tussen en wss nog enkele die ik eigenlijk zou kunnen verwijderen
 
Er staan er 375 in. Daar zitten een pak 'schoolvrienden' bij nog uit het middelbaar die ik in geen 15+ jaar gezien of gehoord heb. Nummers die mogelijks al niet meer werken of niet meer juist zijn. Ook nog wat aannemers en ex-collega's die er uit zouden mogen.

Als ik de contacten zou houden waar ik zelfs de afgelopen 5 jaar maar 1 keer interactie mee had, zou het misschien 1/10e zijn. Als het al zoveel is.

En vrienden, tja... Dat je er 300 kan hebben geloof ik, als dat alles in totaal is over je hele leven. En dan nog lijkt dat me heel veel. En dan zijn daar nog gradaties in ook. De echte vrienden, zo heb ik er een 6-tal denk ik. Ik ken die allemaal al minstens 15 jaar, sommigen al 20 jaar of nog langer.
De beste vrienden, dat zijn er 2.

Nu ik de thread eens doorlees merk ik dat ik precies van de oude stempel ben? Het 1e wat ik doe als ik een nummer krijg is het nummer opslaan en zo veel mogelijk data er bij in de contact, zoals adressen enz. Bij firma's zet ik er bv ook graag het logo bij.

Aja, mijn contacten zitten trouwens al jaar en dag in mijn Gmail account, niet in mijn telefoon.
 
Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan