Hoeveel BG'ers ken je in real life?

• Onderwerp starter Onderwerp starter Deleted member 451
  • Startdatum Startdatum

Hoeveel ken je er?

• 0

Stemmen: 115 54,5%
  • 1

Stemmen: 36 17,1%
  • 2

Stemmen: 16 7,6%
  • 3

Stemmen: 6 2,8%
  • 4

Stemmen: 5 2,4%
  • 5

Stemmen: 3 1,4%
  • meer dan vijf

Stemmen: 30 14,2%

• Totaal aantal stemmers
    211
Stuk of 14 jaar geleden eens een studentenjob gedaan waarbij 1 van de collega's een hevige 9L'er was (zat bvb. elke middagpauze wel eens aan zijn PC op het forum), verder een huidige collega die erop zat, vooral voor het B&S thread. Of die beide nog zijn meegekomen naar BG, no idea!

Verder enkel wat leden gezien bij een koop/verkoop (zelfs iemand het afgelopen jaar nog eens gezien bij een verkoop die ik een stuk of 10 jaar geleden ook al was tegengekomen bij de verkoop van een wagen van mijn ouders destijds).

Goed: eentje, die waar ik mee getrouwd ben maar das dan misschien beter gesteld enen van opt Telenet forum nog

Voor de rest heb ik er nog wel een aantal al wel eens (of een paar keer) van gezien maar niets regelmatig of intensief.
@Vrouwtje Theelepel is uiteraard wel een topwijf die niet te vergeten valt

Ik heb geen idee, wie weet ken ik er wel zonder het te beseffen. Maar waarvan ik zelf weet heb: 0.
99% kans dat het in praktijk meer is dan 0.

In praktijk voor mij persoonlijk, heb ik er al een aantal gezien, maar dan voornamelijk door KOTK en andere loopwedstrijden.
Echt vrienden onder beyondgamers - niemand waarvan ik weet heb.

Het meest 'spooky' moment, was aan de start van de marathon van Brussel. Ineens riep er ene: Hey 'Makila'!
(Mijne foto toen op Strava liegt niet)

Dat was onze goeie vriend Spooky - die zijn naam toen alle eer aan deed- :tongue:

Zelfs de grootste kwajongens uit ons illustere games forum waren in den tijd op lanpartys gewoon tof om een pint mee te gaan pakken tussen de games tussendoor.
Nu ja, ik denk dat 99% van de mensen, op dit forum in praktijk best goed meevallen. Op een forum laat je uzelf al eens sneller gaan dan in het echte leven.

In praktijk heb ik tot op heden ook alleen maar positieve ervaringen met "beyondgamers" in het echte leven.

Laatst bewerkt:
Meer dan vijf! Men 2 beste vriendjes zitten hier! Dan enkele waar ik online (in PM via discord ofzo) regelmatig mee babbel en irl soms wel mee afspreek. Dan nog enkele die ik ooit 1 of 2 keer eens gezien heb op een meet of elders :p
Heb dankzij hier (/9lives) wel veel nieuwe mensen leren kennen en enkele vriendschappen uitgebouwd toch wel ^^

Meer dan vijf! Men 2 beste vriendjes zitten hier! Dan enkele waar ik online (in PM via discord ofzo) regelmatig mee babbel en irl soms wel mee afspreek. Dan nog enkele die ik ooit 1 of 2 keer eens gezien heb op een meet of elders :p
Heb dankzij hier (/9lives) wel veel nieuwe mensen leren kennen en enkele vriendschappen uitgebouwd toch wel ^^
Gij en kaygell heb ik wel op “de grammm”

That’s as far as I go

2 personen die op B&S actief zijn eens gezien bij een transactie.
Verder nog niemand, verandert wie weet ooit wel nog.

@FuseTea Is mijn vriendin (op de BG discord leren kennen).
Heb mijn ps5 van (@Sakura en @Reaper ) en soms ook eens daarna nog gezien bv samen met @xAnyana.
En dan nog verschillende gezien op de BBQ van @Joeri.
Paar keer ook al wat gaan afhalen via B&S.
En had nog een paar vrienden/collega's op 9lives maar weet niet of ze mee naar BG zijn gekomen.

Redelijk veel, vooral via de bbq's van Stantem. Met een groepje daarvan wordt er regelmatig afgesproken en zijn we ook al samen op reis geweest voor pretparkbezoek.

Met 1BG'er ben ik gaan samenwonen en delen we ook lichaamswarmte, soms moet een mens drastische beslissingen nemen als de energieprijzen zo hoog zijn. Maar dus, bezint eer ge begint te meeten.

Terug
Bovenaan