Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

• 1

Stemmen: 78 18,1%
  • 2

Stemmen: 93 21,6%
  • 3

Stemmen: 43 10,0%
  • 4

Stemmen: 20 4,6%
  • 5

Stemmen: 7 1,6%
  • 6

Stemmen: 5 1,2%
  • 7

Stemmen: 10 2,3%
  • Meer dan 1 keer per dag

Stemmen: 5 1,2%
  • Minder dan 1 keer per week

Stemmen: 142 32,9%
  • Nooit

Stemmen: 28 6,5%

• Totaal aantal stemmers
    431
Oei, en dan nog door allemaal afgewezen worden. Pijnlijk! 😬
images.jpeg

Gua, hoe zit dat nu met u? Zit de sleur er niet al een beetje in?

Zodat wij eindelijk eens met ons twee op café een avondje kunnen gaan pintelieren 😏
Helaas, helaas, gaat alles nog goed. Het heeft niet mogen zijn, Polle.

We hebben nu ook samen een plant. Dus een scheiding nu zou grote implicaties hebben op een ander bijna levend wezen.

Aha, dus het kan perfect dat in wat jij telt als "3 sessies" , jij slechts 1 orgasme gehad hebt en uw vriendin 1-2-3-...?

Men definiere aldus "sessie" als een reeks stoten, onderbroken door bv. maximum 15 minuten pauze, onafhankelijk van de respectievelijke orgasmes van man/vrouw?

Ok, dan vind ik uw schema al doenbaarder :coolbrows:💪:coolbrows:
De determinerende factor is het vrouwelijk orgasme. We weten immers allemaal dat vrouwen de echte macht hebben :)

/start intercourse/ Female Orgasm >= 1 till /stop intercourse/ = 1 "sessie" :)

8-10 keer op een weekend dan betekent dat minimum evenveel vrouwelijke orgasmes met minstens 1 per sessie. Juist is juist :)

Voilà, effe technische analyse van stomende weekendjes weg... :rolleyes:

Dan zijn er nog externe factoren die een positieve correlatie hebben op het aantal sessies (maar daarom geen oorzakelijk verband, daarvoor is meer studie nodig :)):

- aanwezigheid van bubbels zoals cava of champagne - favoriete cocktail of goede chardonnay kan ook - maar met mate (spreekt voor zich)
- afwezigheid van kinderen of huisdieren die aandacht kunnen opeisen
- aantal uren zon in een dag
- aanwezigheid van wellness faciliteiten, bij voorkeur privé
- afwezigheid van spanningen, breng geen delicate onderwerpen ter sprake genre 'ik vind dat je ouders teveel op bezoek komen of je broer moet zich beter gedragen op de verjaardag van mijn kinderen...'
- kwaliteit van het eten, ga niet voor het 5 gangen wildmenu als je van plan bent om nadien nog veel te willen rampetampen
- omgevingsfactoren zoals de visuele aantrekkelijkheid van het hotel en het restaurant. Een kamer in een Formule1 zal mogelijk minder sfeer scheppen als die charmante b&b met een balkon dat uitgeeft op de zee of een mooie vallei...
- de reis. Niet te onderschatten... een stresserende trip waarbij je eerst met de wagen een file moet trotseren, 3 maal moet overstappen op de trein met daarna een overvolle bus tot aan het hotel zal niet snel resulteren in een vrijpartij van zodra de hoteldeur achter jullie dichtvalt
- hygiëne, spreekt voor zich maar ik ken er toch die zich hier al aan mispakt hebben

Bovenstaande goed in acht nemen zal de kansen op een hoger frequentie vergroten. Geloof me vrij, dan lukt het iedereen hoor. Ook al ben je voorbij wat ze de 'konijnenperiode' noemen...

Laatst bewerkt:
De determinerende factor is het vrouwelijk orgasme. We weten immers allemaal dat vrouwen de echte macht hebben :)
Aja, op die manier.

Ik dacht al, als ik dan los over haar gezicht/borsten klaarkom, is dat plots allemaal zo opwindend niet meer wanneer je den boel mag opkuisen.
En dan komt nog die gedachte van: 'Jezus Christus in de hemel what have I done'.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan