Hoe vaak seks per week (met vaste partner)?

Hoe vaak vrijen jullie gemiddeld per week?

  • 1

    Stemmen: 76 18,7%
  • 2

    Stemmen: 87 21,4%
  • 3

    Stemmen: 42 10,3%
  • 4

    Stemmen: 17 4,2%
  • 5

    Stemmen: 7 1,7%
  • 6

    Stemmen: 5 1,2%
  • 7

    Stemmen: 8 2,0%
  • Meer dan 1 keer per dag

    Stemmen: 4 1,0%
  • Minder dan 1 keer per week

    Stemmen: 134 33,0%
  • Nooit

    Stemmen: 26 6,4%

  • Totaal aantal stemmers
    406
Petje af hoor, heb ontzettend veel bewondering voor mensen die daarvoor openstaan.
Ik zou het alleszins niet kunnen. Moest mijn man een grotere eetlust hebben dan wat ik en mijn doos aankunnen dan is de kans heel groot dan hij een trage en pijnlijke hongerdood zal lijden.
RIP meneer Myllana.⚰
Goh, het is nu ook niet zo speciaal hoor. En het is niet omdat het kan dat je alle dagen buiten de deur gaat eten hoor. Ik draai de redenering gewoon om en zou niet graag hebben dat wie ik graag zie honger moet lijden :)
 
Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nacht :unsure:

Oeeeh somebody got laid huh??:laugh:
U go girl!
Ik kan na rondje 2 al niet meer recht zitten haha na zoveel keer moet ik een week bekomen denk ik.:laugh:
 
Heb nooit gevoeld alsof het met schuurpapier was na 2x of 3x of zelfs 4x of 5x dezelfde nacht :unsure:

Ook toch nog geen last gehad dat het schuurpapier was met degene waarmee ik het meermaals gedaan heb op 1 nacht.
Ge moet ze beetje opwarmen he. (En nee niet in den airfryer)
 
Oeeeh somebody got laid huh??:laugh:
U go girl!
Ik kan na rondje 2 al niet meer recht zitten haha na zoveel keer moet ik een week bekomen denk ik.:laugh:
Hahaha is niet van recent hoor 😇 Dan heeft je man mss een hele grote piemel? :unsure:
Ook toch nog geen last gehad dat het schuurpapier was met degene waarmee ik het meermaals gedaan heb op 1 nacht.
Ge moet ze beetje opwarmen he. (En nee niet in den airfryer)
Jup that's it!
5-6 keer in een nacht heb ik dus nog nooit gedaan. Dan moet de kwaliteit toch ook serieus minder zijn?

Geef mij maar een lange sessie met alles erop en eraan.
Nee hoor was eigenlijk altijd heel leuk en kwaliteitsvol. Als ge beide heel veel goesting hebt en je spendeert een nachtje samen dan gebeurt dat wel eens. Het was bij ons ook met alles erop en eraan :p
 
Nee hoor was eigenlijk altijd heel leuk en kwaliteitsvol. Als ge beide heel veel goesting hebt en je spendeert een nachtje samen dan gebeurt dat wel eens. Het was bij ons ook met alles erop en eraan :p
Na 2 sessies pompen, trekken, sleuren,... begint mijne jongeheer op z'n tandvlees te zitten hoor. Overgevoelig en pijnlijk, denk ik dan.

Natuurlijk zullen de vormen van beide geslachtsdelen er ook wel mee te maken hebben. Als ge 6 keer een zwan-worstje door de gang gooit, zal zowel de gang als de worst niet veel afzien.

Daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat dat bij jullie zo is hé.
 
Na 2 sessies pompen, trekken, sleuren,... begint mijne jongeheer op z'n tandvlees te zitten hoor. Overgevoelig en pijnlijk, denk ik dan.

Natuurlijk zullen de vormen van beide geslachtsdelen er ook wel mee te maken hebben. Als ge 6 keer een zwan-worstje door de gang gooit, zal zowel de gang als de worst niet veel afzien.

Daarmee wil ik uiteraard niet zeggen dat dat bij jullie zo is hé.
Amai nee dat was bij ons zeker niet het geval 😅
Iedereen zal anders zijn zeker. We had fun, meermaals en meerdere weekends ^^
Natuurlijk was het in het begin ook veel meer en later zat er wat meer tijd tussen de sessies, keer een filmpje of serie checken tussendoor :D
 
Ook toch nog geen last gehad dat het schuurpapier was met degene waarmee ik het meermaals gedaan heb op 1 nacht.
Ge moet ze beetje opwarmen he. (En nee niet in den airfryer)
200px-Little_finger.jpg
 
5-6 keer in een nacht heb ik dus nog nooit gedaan. Dan moet de kwaliteit toch ook serieus minder zijn?

Geef mij maar een lange sessie met alles erop en eraan.

Ik vind de 2de en 3de keer meestal een stuk beter dan de 1ste keer.

Meestal is de vrouw dan ook al zo opgewarmd dat meerdere orgamses makkelijker zijn.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan