Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
7km met de fiets.
Kan niet beter imo.![]()
KARMA!6 km- met de fiets.
Als ik lui ben de auto
I don't get it.KARMA!

6 is beter als 7I don't get it.![]()

...maar dan moet ik minstens 15 minuten wandelen en ik denk niet dat ik daar elke dag zin in zal hebben :')

natuurlijk wel een ander verhaal als je al een uurtje op de trein hebt om je hoofd leeg te makenIk woon 13 minuten stappen van het station en ik denk dat ik misschien 10x per jaar de auto nam (ècht water gieten waarbij je je afvraagt of je nu een regenpak of badpak aan moet doen?), nooit de fiets en dat stappen vond ik altijd zalig! Was ècht de breuk tussen werk-tijd en thuis. Fysiek bezig zijn, vogeltjes die fluiten, tijd hebben om details te zien,... En dan helemaal als er nog wat zalige muziek door de oortjes schalt!![]()
Geen ervaring mee, maar ik denk dat je wel de volgende zaken moet aftoetsen:Iemand ervaring met pendelen met een elektrische step? Zou voor 4km zijn en dan de trein op.
natuurlijk wel een ander verhaal als je al een uurtje op de trein hebt om je hoofd leeg te maken![]()
die 13 minuten stappen was altijd het meest heilzame van de werkdag 
Noise cancelling headphones for the winIk zat ook 50 minuten op de trein, maar altijd gelijk met de schooluren. Dan vind ik het toch niet zo ontspannend om tegen een vreemde geplakt te zitten en tienergekwebbel te moeten aanhorendie 13 minuten stappen was altijd het meest heilzame van de werkdag
![]()
. Maar dan versta ik wat je bedoelt, mij lukt het om me van die geluiden af te sluiten, maar dat geldt niet voor iedereen. Vraag is wel of je in Brussel ook evengoed die 15 minuten rust in de stad kan vinden
.Noise cancelling headphones for the win. Maar dan versta ik wat je bedoelt, mij lukt het om me van die geluiden af te sluiten, maar dat geldt niet voor iedereen. Vraag is wel of je in Brussel ook evengoed die 15 minuten rust in de stad kan vinden
.