Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Moet je de koppen berg over ofzo?Helpt om kilo's te verliezen, als cardiotraining,...
En om vadertje dood HEEL dichtbij te voelen als je geen (professioneel/goed geoefende) sporter bent![]()

Zo goed alsMoet je de koppen berg over ofzo?![]()

Mijn GPS ging mij met die sneeuw week over de koppenberg sturen om naar Maarkedal te rijden, kheb toch vriendelijk bedankt en er rond gereden, vrij zeker dat de camionet niet boven ging geraakt zijnZo goed als![]()

Amai, beleefde jongen om uw gps zo vriendelijke te bedanken en al!Mijn GPS ging mij met die sneeuw week over de koppenberg sturen om naar Maarkedal te rijden, kheb toch vriendelijk bedankt en er rond gereden, vrij zeker dat de camionet niet boven ging geraakt zijn![]()

Dat was me ook al opgevallen. Toen ik OV nam 2 a 3x per jaar ziek. Daarna is dat geminderd.Met de auto.
Sinds ik geen OV meer neem trouwens ook niet meer ziek geweest (verkoudheid/griep en dat ook de periode voorafgaand aan Corona).
Voor mij geen ziektekiemen en vuile zitplaatsen meer, dank u