Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Voila, toegevoegdCamionet staat er niet tussen, dus andere gekozen![]()

te voet - trein - te voet.
Al is dat soms : te voet - trein - metro.
Heb het een paar keer met de auto gedaan hetzelfde "traject" maar ik ben snel terug gegaan naar mijn benenmobiel en de trein... wegens files was ik *2 onderweg.
Met de moto een paar keer maar daarmee won ik dan 10 - 15 minuten in zijn geheel maar het kostte aan naft quasi 16€ per keer.
Was 190km elke dag (heen + terug). Was al wel een tijdje geleden, naft stond toen aan 1.6€ / liter. (verbruik lag aan de 4-5 liter per 100km.)16€ naft met de moto? Dan heb je toch een hoog verbruik en/of heel veel km's te bollen.
ontopic: Ik heb mijn lease fiets afgehaald op vrijdag 13 maart 2020 met de bedoeling elke dag te fietsen. Sindsdien niet meer op kantoor geweest.

Helpt voor een strakke poep te krijgen nochtansVoorlopig met de auto, als het budget het toelaat zal een elektrische fiets een deel van het vervoer overnemen.
11km rijden in de Vlaamse Ardennen ga ik dus niet doen zonder trapondersteuning![]()

Helpt om kilo's te verliezen, als cardiotraining,...Helpt voor een strakke poep te krijgen nochtans![]()