Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Ik deze maand nogNog minder dan een half jaar te gaan en ik moet mijn stem wijzigen van de meest gekozen categorie naar de volgende![]()
.Schrikkeljaar?12 jaar
Nog minder dan een half jaar te gaan en ik moet mijn stem wijzigen van de meest gekozen categorie naar de volgende![]()
Niet zo heel verrassend toch? Als de grote doelgroep die je meeneemt van een ander forum al die leeftijd heeft.Nog minder dan 3 weken en ik ga van de tweede meest gekozen naar de volgende
Wel frappant dat meer dan 80% hier dertiger of ouder is.
Ja, voor mij is dat eind dit jaar het geval.Nog minder dan 3 weken en ik ga van de tweede meest gekozen naar de volgende

Het nieuwe senionernet!Ja, voor mij is dat eind dit jaar het geval.
Als er geen jong volk bij komt is dat hier binnen een aantal jaren een ouwe zakken forum![]()
We worden gewoon overgenomen doorJa, voor mij is dat eind dit jaar het geval.
Als er geen jong volk bij komt is dat hier binnen een aantal jaren een ouwe zakken forum![]()
Die groep heeft wellicht dan ook de meeste voeling met telenet games forum en 9lives..Nog minder dan 3 weken en ik ga van de tweede meest gekozen naar de volgende
Het Derde Jeugdrijk!BeyondYouth!
BeyondAgingBeyondYouth!
Dat toont eigenlijk gewoon dat uw community gevormd is in de periode van games.telenet en nadien niet meer substantieel veranderd is ^^Nog minder dan 3 weken en ik ga van de tweede meest gekozen naar de volgende
Ik ben een - weliswaar hele late - twintiger en zit tegenwoordig ook op Reddit (wel lezen vooral) en zie dat eigenlijk ook als een soort forum. Er zijn volgens mij nog veel meer (specifieke) onderwerpen te vinden dan hier en zeker wat betreft hobby's kan het wel fijn zijn om er daar met anderen over te praten. De memes/videos/... negeer ik grotendeels en ik focus mij op de nuttige/interessante topics.Zouden de 20'ers van vandaag zich enkel nog op de nieuwere platformen bevinden à la Reddit en Discord?
Ik vrees dat ik al niet meer mee ben met de tijd, good old internet fora.
Ik snap die Discord groepen ook gewoon niet, toch heel gesloten en totaal niet overzichtelijk met al die verschillende chats...