In welk jaar ben jij geboren?

  • 2007-2011

    Stemmen: 4 0,7%
  • 2002-2006

    Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

    Stemmen: 15 2,6%
  • 1992-1996

    Stemmen: 93 15,9%
  • 1987-1991

    Stemmen: 235 40,1%
  • 1982-1986

    Stemmen: 132 22,5%
  • 1977-1981

    Stemmen: 58 9,9%
  • 1972-1976

    Stemmen: 28 4,8%
  • 1967-1971

    Stemmen: 11 1,9%
  • 1962-1966

    Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

    Stemmen: 4 0,7%

  • Totaal aantal stemmers
    586
memes-getting-old-sayingimages-pleasant-night.jpg
 
Nog minder dan een half jaar te gaan en ik moet mijn stem wijzigen van de meest gekozen categorie naar de volgende :(

Nog minder dan 3 weken en ik ga van de tweede meest gekozen naar de volgende :unsure:

Wel frappant dat meer dan 80% hier dertiger of ouder is.
 
Nog minder dan 3 weken en ik ga van de tweede meest gekozen naar de volgende :unsure:

Wel frappant dat meer dan 80% hier dertiger of ouder is.
Die groep heeft wellicht dan ook de meeste voeling met telenet games forum en 9lives..
 
Nog minder dan 3 weken en ik ga van de tweede meest gekozen naar de volgende :unsure:

Wel frappant dat meer dan 80% hier dertiger of ouder is.
Dat toont eigenlijk gewoon dat uw community gevormd is in de periode van games.telenet en nadien niet meer substantieel veranderd is ^^
 
Zouden de 20'ers van vandaag zich enkel nog op de nieuwere platformen bevinden à la Reddit en Discord?
Ik vrees dat ik al niet meer mee ben met de tijd, good old internet fora.

Ik snap die Discord groepen ook gewoon niet, toch heel gesloten en totaal niet overzichtelijk met al die verschillende chats...
 
Zouden de 20'ers van vandaag zich enkel nog op de nieuwere platformen bevinden à la Reddit en Discord?
Ik vrees dat ik al niet meer mee ben met de tijd, good old internet fora.

Ik snap die Discord groepen ook gewoon niet, toch heel gesloten en totaal niet overzichtelijk met al die verschillende chats...
Ik ben een - weliswaar hele late - twintiger en zit tegenwoordig ook op Reddit (wel lezen vooral) en zie dat eigenlijk ook als een soort forum. Er zijn volgens mij nog veel meer (specifieke) onderwerpen te vinden dan hier en zeker wat betreft hobby's kan het wel fijn zijn om er daar met anderen over te praten. De memes/videos/... negeer ik grotendeels en ik focus mij op de nuttige/interessante topics.

Over Discord: soms denk ik dat de bedoeling daarvan ook vooral het good old chatten is, maar ik heb er zelf ook een haatliefdeverhouding mee met momenten.
 
Terug
Bovenaan