RiCOManiaC
Well-known member
32 hier. Maar voel mij soms echt nog 20 in mijn hoofd.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Meneer bompa Lint voor snotters gelijk u+1 voor de tag Bompa Lint.

Mooie gauss curve

Google ea red alert 2 origins.Allez bouwjaar 1958. Zal van de oudste zijn zeker
Zo rond 1983 hadden we een IBM computer op het werk staan. Zo eentje met grote plooibare floppy's. Daar was een dikke cursus Dos bij. Tijdens de nachtshiften daar mee bezig geweest.
Deze pc was dat.
IBM PC - Chessprogramming wiki
www.chessprogramming.org
Van die dat hadden geplaatst een floppy met spelletjes gekregen. Snake, Zeeslag, schaken stond daar onder andere op. Sommigen op het werk waren totaal verslaafd aan Snake.
In 1992 eerste pc gekocht. Een AMD 489DX met Dos 6.2 en Windows 3.11. Internet met een modem via telefoonkabel. Pokketraag. Was Skynet van Belgacom.
Toen Telenet kwam meteen laten installeren. Dat was toen nog 12000 Belgische frankskes om dat te laten installeren. Toen al afzetters. Browsen met Netscape. Downloaden via de nieuwsgroepen. Online Red Alert spelen, Doom en Unreal Tournament. Met Red Alert zelfs nog online in de top tien gezeten. Daarmee op het Telenet Games forum terecht gekomen. Elke maand Windows opnieuw installeren omdat ik weer dat blauw scherm had.
Ondertussen is gamen al een tijdje verleden tijd. Wel nog altijd heimwee naar Red Alert.

10-14 jaar?kheb mijn stem moeten aanpassen naar de minderheid![]()

Maar volgend jaar gaan er misschien een pak over naar de volgende groep waardoor de volgende groep de nieuwe meerderheidsgroep wordt? Positief blijven hé zeg.Shit, volgend jaar word ik uit de meerderheidsgroep geknikkerd en behoor ik tot een minderheid![]()
Misschien deze poll 1 keer per jaar actualiseren?Maar volgend jaar gaan er misschien een pak over naar de volgende groep waardoor de volgende groep de nieuwe meerderheidsgroep wordt? Positief blijven hé zeg.
Employee of the month right there.Misschien deze poll 1 keer per jaar actualiseren?