Hoe oud ben jij?

In welk jaar ben jij geboren?

• 2007-2011

Stemmen: 4 0,6%
  • 2002-2006

Stemmen: 3 0,5%
  • 1997-2001

Stemmen: 17 2,6%
  • 1992-1996

Stemmen: 98 15,2%
  • 1987-1991

Stemmen: 260 40,4%
  • 1982-1986

Stemmen: 151 23,5%
  • 1977-1981

Stemmen: 64 10,0%
  • 1972-1976

Stemmen: 27 4,2%
  • 1967-1971

Stemmen: 12 1,9%
  • 1962-1966

Stemmen: 3 0,5%
  • ..........-1961

Stemmen: 4 0,6%

• Totaal aantal stemmers
    643
Wie de fuck zet die tags? :laugh: :laugh: :laugh:

Screenshot_20220604-122552_Samsung Internet.jpg

Basically taggen we dus "iedereen die op dit forum kan zitten", nuttig!! :tongue:

Allez bouwjaar 1958. Zal van de oudste zijn zeker :)

Zo rond 1983 hadden we een IBM computer op het werk staan. Zo eentje met grote plooibare floppy's. Daar was een dikke cursus Dos bij. Tijdens de nachtshiften daar mee bezig geweest.

Deze pc was dat.

Van die dat hadden geplaatst een floppy met spelletjes gekregen. Snake, Zeeslag, schaken stond daar onder andere op. Sommigen op het werk waren totaal verslaafd aan Snake.

In 1992 eerste pc gekocht. Een AMD 489DX met Dos 6.2 en Windows 3.11. Internet met een modem via telefoonkabel. Pokketraag. Was Skynet van Belgacom.

Toen Telenet kwam meteen laten installeren. Dat was toen nog 12000 Belgische frankskes om dat te laten installeren. Toen al afzetters. Browsen met Netscape. Downloaden via de nieuwsgroepen. Online Red Alert spelen, Doom en Unreal Tournament. Met Red Alert zelfs nog online in de top tien gezeten. Daarmee op het Telenet Games forum terecht gekomen. Elke maand Windows opnieuw installeren omdat ik weer dat blauw scherm had.

Ondertussen is gamen al een tijdje verleden tijd. Wel nog altijd heimwee naar Red Alert.

Allez bouwjaar 1958. Zal van de oudste zijn zeker :)

Zo rond 1983 hadden we een IBM computer op het werk staan. Zo eentje met grote plooibare floppy's. Daar was een dikke cursus Dos bij. Tijdens de nachtshiften daar mee bezig geweest.

Deze pc was dat.

Van die dat hadden geplaatst een floppy met spelletjes gekregen. Snake, Zeeslag, schaken stond daar onder andere op. Sommigen op het werk waren totaal verslaafd aan Snake.

In 1992 eerste pc gekocht. Een AMD 489DX met Dos 6.2 en Windows 3.11. Internet met een modem via telefoonkabel. Pokketraag. Was Skynet van Belgacom.

Toen Telenet kwam meteen laten installeren. Dat was toen nog 12000 Belgische frankskes om dat te laten installeren. Toen al afzetters. Browsen met Netscape. Downloaden via de nieuwsgroepen. Online Red Alert spelen, Doom en Unreal Tournament. Met Red Alert zelfs nog online in de top tien gezeten. Daarmee op het Telenet Games forum terecht gekomen. Elke maand Windows opnieuw installeren omdat ik weer dat blauw scherm had.

Ondertussen is gamen al een tijdje verleden tijd. Wel nog altijd heimwee naar Red Alert.
Google ea red alert 2 origins.
Kopen.
En dan cncnet googlen en downloaden.

Dan werkt het.

Ik zie hier net dat ik sinds ik de poll ingevuld heb, ik een balkje lager zit :(
Ik zat nog bij de grootste balk, nu bij de oude zakken :(

Shit, volgend jaar word ik uit de meerderheidsgroep geknikkerd en behoor ik tot een minderheid :headshake:
Maar volgend jaar gaan er misschien een pak over naar de volgende groep waardoor de volgende groep de nieuwe meerderheidsgroep wordt? Positief blijven hé zeg.

Terug
Bovenaan