Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
.
. Paar minuten later een SMS van Worldline dat mijn kaart (tijdelijk) geblokkeerd is door vermoeden van fraude. Ik kon dan bellen om te checken en bleek het een betaling naar China is die tegengehouden is. Doordat het echter een aankoop van mij is met juiste bedrag, deblokkeerden ze de kaart, en moest ik dan zelf maar beslissen of ik naar CardStop bel. Ja inderdaad zeg nooit nooit. Ik heb zo ooit "bijna" iets aangekocht via Elektro Lommelen (Het was daar opmerkelijk goedkoper dan andere webwinkels), maar ik had er geen goed gevoel bij en ik oordeelde dat er een geurtje aan was (nochtans was de winkel echt Belgisch).Zocht iets redelijk onschuldig qua elektro, maar het specifieke merk/model blijkbaar redelijk moeilijk te vinden. Prijzen variëren ook hevig, en goedkoopste Franse webshop was wel de helft goedkoper dan de rest. Dus ik vond het wel al verdacht.
Wel bizar dat dit niet in spam komt maar facturen van coolblue of de loodgieter dan weer wel.
.Zopas onderstaande mail ontvangen.Wel bizar dat dit niet in spam komt maar facturen van coolblue of de loodgieter dan weer wel.
.
.
Mijn bijnaam is ADAM X. Ik spreek niet goed Nederlands, excuseer mij voor mijn spelfouten. Vorige week heeft iemand uit uw naaste omgeving contact met mij opgenomen en mij al uw contactgegevens gegeven. Hij heeft mij de geheime opdracht gegeven om u fysiek en stilzwijgend uit de weg te ruimen, in alle discretie en tegen een aanzienlijke financiële vergoeding. U weet vast wel waarom. Ik heb al een voorschot ontvangen om me voor te bereiden op de uitvoering van deze dodelijke missie. Nu hoef ik alleen nog maar tot actie over te gaan. Ik heb al alle informatie over u verzameld, uw reisroutes, uw schema's, uw hobby's, de plaatsen die u bezoekt, enz. Ik weet echt alles over u.
Tijdens mijn onderzoek naar u heb ik echter ontdekt dat u een eerlijk persoon bent, zonder strafblad, en dat de beschuldigingen tegen u onterecht zijn.
Daarom stel ik u nu voor om mij een financieel bod te doen dat mij ervan zou kunnen weerhouden om inactief te blijven en een einde te maken aan dit moordplan tegen u. U heeft maximaal 48 uur om te beslissen. Als ik echter geen geld van u ontvang, zal ik mij genoodzaakt zien om deze missie, namelijk u vermoorden, uit te voeren. Het hangt allemaal van u af.
Als u bereid bent mee te werken, zal ik niets ondernemen en u alle informatie verstrekken over de persoon die mij heeft ingehuurd, evenals over zijn motieven en de werkelijke redenen waarom hij u uit de weg wil ruimen.
Dit is mijn beveiligde e-mailadres: [email protected]
VERTROUWELIJK: Vertel dit aan niemand in uw omgeving, want we houden u in de gaten met de hulp van uw naasten. Probeer ook geen aangifte te doen bij de politie, want ik heb daar informanten die al uw handelingen in de gaten houden. Zodra ik ook maar het geringste vermoeden heb van een aangifte, zal ik onmiddellijk en zonder wroeging handelen.

Zo zat als een Zwitser is een typisch Vlaams gezegde. Volgens het WNT werd Zwitser vroeger vooral gebruikt voor huursoldaten uit dat land.. Wat het nut ervan is en hun eventuele slaagkans om een Zwitser te scammen weet ik niet, het lijkt me zo hopeloos...

Eindelijk. Een aanbidster!
(Vertaling google translate)
[knip] Ik wil graag meer over je weten: wat interesseert je? Hoe breng je je dagen door? Wat doe je graag in je vrije tijd? Om je vragen te beantwoorden, hier is mijn e-mailadres: xxxx. Als je me beter wilt leren kennen, deel ik graag mijn vele foto's met je.
Ik kijk uit naar je reactie! Polina
Zo zat als een Zwitser is een typisch Vlaams gezegde. Volgens het WNT werd Zwitser vroeger vooral gebruikt voor huursoldaten uit dat land.
Ze hopen misschien op een zatte zwitser![]()
Toeval of niet. Vorige week mijn e-bike binnengebracht voor onderhoud en gisteren mogen gaan afhalen. Deze ochtend een mailtje van 'Beloningencentrum' <theuripeter81[at]exploregloobe.com> dat ik een gratis e-bike krijg.

Waar we nu zijn betaalden we gewoon ter plaatse, maar annuleerde het hotel de boeking op Booking.com.
Pure diefstal van die eigenaar of manager, want die steekt dan de BTW, toeristenbelasting e.a. gewoon in z'n zakken terwijl wij er als gasten wel voor betalen.
Kreeg de dag erop een mailtje van Booking.com of we er effectief ingecheckt waren, gewoon de waarheid aangeklikt en basta. Zulke sjoemelfiguren krijg ik het van.