Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Iedereen wint ooit wel eens de lotto.
Ik heb vandaag dezelfde sms gekregen. Welkom collega!Ik heb nog wel es ergens een uurke vrij...
Kreeg net sms:
Hello. LinkedIn is recommending a part-time job for €20-300 a day! I'm Mia from LinkedInHuman Resources. You only need to work 30-60 minutes a day for €800 for 5 days, €3,000 for 15 days and €6,000 for 30 days. The hours are up to you. If you are interested, answer "Yes" or "interested"

Onderteken hier uw aanvraag

Uh, die zenden gewoon zodanig veel mails dat er altijd wel iemand is waarbij de timing toevallig goed zit waardoor het geloofwaardiger wordt.Vooral zot hoe die gasten weten dat wij die cijfers doorgegeven hebben 2 dagen geleden.
Begin mij dan af te vragen, enige vorm van tracker of hebben die intern weet van wanneer die cijfers zijn doorgegeven.
)Kheb nu al in de vriendenkring een paar keer gehoord dat er frauduleuze itsme sms'jes komen wanneer er effectief een itsme moet geheractiveerd worden of dergelijke waardoor ik vermoed dat er toch iets van tracker rondzwerft.Moest mijn cijfers doorgeven voor de eindafrekening voor gas en elektriciteit.
2 dagen later mail van Fluvius, je trekt 400 euro terug.
Ik zit bij Luminus, dus zou al zot zijn dat Fluvius een terug betaling doet.
En laat staan 2 dagen nadat de cijfers zijn doorgegeven.
Zo snel werken die mannen nu ook niet, en al zeker niet als ze moeten terug betalen.
Vooral zot hoe die gasten weten dat wij die cijfers doorgegeven hebben 2 dagen geleden.
Begin mij dan af te vragen, enige vorm van tracker of hebben die intern weet van wanneer die cijfers zijn doorgegeven.

Alles wordt ook perfect via uw wifi getracked. Als ik thuis van alles opzoek op mijn gsm, dan ziet mijn vrouw dat 'toevallig' savonds als reclame op haar facebook staan. (LG OLED tv, Skoda Superb, hemden van merk x, 2.1 HDMI kabels etc)Denk ook dat er veel tracking software actief is , zelfs via dit forum .
Heb hier eens een postje geplaatst over V-de serie en is al een oudje nu en opeens in mijne facebook allerhande artikeltjes over …jawel hoor V -de serie …toevallig ????denk het niet .
Tja , dat is het internet héé …en sommige plaatsen gewoon heel hun leven online dus zou me niet verbazen dat “ze” ons gewoon kunnen volgen (en nee ben geen doem of complot denker , ik lig er zelfs niet wakker van .)