Hockey

Veel te veel gemist. Gewoon laten liggen dit.

Maar liefst 7 strafcorners en 3x gemist in de shout outs als ik het goed gezien heb?

Wat een belachelijke regel is me dat nu weer?! Dus ge moogt als keeper de bal enkel tegenhouden op zo’n manier dat de tegenstander nogmaals een kans kan krijgen?!
Dit hockey kan toch eens een grondige herziening van de spelregels gebruiken hoor. Wat een onzin-sport op sommige vlakken (voeten strafcorners bijv).

Aaargh zonde ség, zeker omdat ze de reeks goed begonnen, en die 2e er met serieus veel ballen in ging...

Maar komaan, brons kan nog! Al was dit wel een hele mooie kans...

Echt sneu ja, die was van haar leven op die tijd niet meer bij de bal geraakt. Regels zijn helaas regels. :(
Klopt en ik ben toch ook van mening dat de arbitrage daar even hun gezond verstand had mogen aanspreken.

Wat een belachelijke regel is me dat nu weer?! Dus ge moogt als keeper de bal enkel tegenhouden op zo’n manier dat de tegenstander nogmaals een kans kan krijgen?!
Dit hockey kan toch eens een grondige herziening van de spelregels gebruiken hoor. Wat een onzin-sport op sommige vlakken (voeten strafcorners bijv).
En dan willen sommige wat van die regels importeren in het voetbal. Ik zou toch eens twee keer nadenken daarover.

Mee eens en ook de scheids was rotslecht.

Maar ze mogen ook ergens in de eigen boezem kijken. Deze wedstrijd hadden ze nooit mogen verliezen. Echt nooit.
Ach ja voor brons dan maar?

Je mag niet op de bal gaan liggen ja
Maar je kan hem ook wegshotten dat ze er niet meer bij raken
Je moet maar zorgen dat uw stick voor uw voeten ligt

Argentinië is sterker dan China. Dat wordt een klus voor de panters.

Maar mooi dat Annan haar wrak heeft. Weggestuurd door Nederland (een aantal speelsters klaagden dat ze te hard was waardoor ze naar een psychiater moesten) en nu dit grote succes met China. Een land waar ze niet eens een hockeycompetitie hebben.

Terug
Bovenaan