Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik ben nog aan het twijfelen voor del toro er in te zetten... Die zal wel de rode loper moeten uitrollen voor Pogi maar als Pogi ziet dat hij VDP er niet afkrijgt, zal die misschien wel wachten en dan kan eventueel een del toro terugkeren.
En hij zou ook de Ardennenklassiekers hebben toegevoegd maar helaas is dit volgens mij nog niet officieel...
edit: zie net dat die 7miljoen kost... kdacht 5-6. toch maar niet doen dan.
Dat wist ik niet, maar dat is echt oerdom van dat team en hem. In die vorm moet je altijd de ronde rijden.Pidcock rijdt geen Vlaanderen dus echt wel zwaar op de verrassing dat je zou spelen
Ie rijdt Catalonië en dan de heuvelklassiekers. Pidcock en Vlaanderen is gewoon geen match, beste resultaat ooit is 14de, ie heeft altijd miserie met de kasseiklimmenDat wist ik niet, maar dat is echt oerdom van dat team en hem. In die vorm moet je altijd de ronde rijden.
Het zal dan gewoon Pogacar worden denk ik.

Niet veel wedstrijden meer echt voor Rex om uit te blinken (en bij QS zal het eerder in dienst zijn van)Welke 4 Mil zouden jullie in de ploeg steken?
Vermeersch G. / Abrahamsen / Teunissen /Rex
Ik Twijfel![]()
Vermeersch is gewoon kopman morgen volgens mij.Niet veel wedstrijden meer echt voor Rex om uit te blinken (en bij QS zal het eerder in dienst zijn van)
Gianni Vermeersch zal ook eerder waterdrager zijn/ervaren wegkapitein.
Ik denk dat je met Abrahamsen en Teunissen de beste opties hebt voor een resultaat en ik zou voor Teunissen kiezen. Abrahamsen heeft nog niet veel gedaan dit jaar en Teunissen heeft zowel dit als vorig jaar consistent betere resultaten dan Abrahamsen. En Teunissen is ook niet traag aan de finish. En voor Astana moet hij wel punten pakken dus hij zal sprinten voor ereplaatsen.
aangezien malucelli wel zal sprinten in die ploeg. Minder spelers is vooral omdat Breakaway net nieuw is. Meer kans om te winnen dus!wat is het grootste verschil? behalve minder spelers wss?