Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Echt sneu ja, die was van haar leven op die tijd niet meer bij de bal geraakt. Regels zijn helaas regels.Wat een onzin die regelDe tijd was om

Echt een debiele regel iddEcht sneu ja, die was van z'n leven op die tijd niet meer bij de bal geraakt. Regels zijn helaas regels.![]()
Klopt en ik ben toch ook van mening dat de arbitrage daar even hun gezond verstand had mogen aanspreken.Echt sneu ja, die was van haar leven op die tijd niet meer bij de bal geraakt. Regels zijn helaas regels.![]()
En dan willen sommige wat van die regels importeren in het voetbal. Ik zou toch eens twee keer nadenken daarover.Wat een belachelijke regel is me dat nu weer?! Dus ge moogt als keeper de bal enkel tegenhouden op zo’n manier dat de tegenstander nogmaals een kans kan krijgen?!
Dit hockey kan toch eens een grondige herziening van de spelregels gebruiken hoor. Wat een onzin-sport op sommige vlakken (voeten strafcorners bijv).
Mee eens en ook de scheids was rotslecht.Wat een belachelijke regel is me dat nu weer?! Dus ge moogt als keeper de bal enkel tegenhouden op zo’n manier dat de tegenstander nogmaals een kans kan krijgen?!
Dit hockey kan toch eens een grondige herziening van de spelregels gebruiken hoor. Wat een onzin-sport op sommige vlakken (voeten strafcorners bijv).
Je mag niet op de bal gaan liggen jaWat een belachelijke regel is me dat nu weer?! Dus ge moogt als keeper de bal enkel tegenhouden op zo’n manier dat de tegenstander nogmaals een kans kan krijgen?!
Je moet maar zorgen dat uw stick voor uw voeten ligtDit hockey kan toch eens een grondige herziening van de spelregels gebruiken hoor. Wat een onzin-sport op sommige vlakken (voeten strafcorners bijv).