Mocht er iemand interesse hebben: ik verkoop mijn AVM all-in-one versterker (met streamer, hoofdtelefoon- en phonoversterker, cd-speler en lots of power)…
wat komt er in de plaats?

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Mocht er iemand interesse hebben: ik verkoop mijn AVM all-in-one versterker (met streamer, hoofdtelefoon- en phonoversterker, cd-speler en lots of power)…

Accuphase e260, en ik wacht nog op een streamer (eversolo dmp a6).wat komt er in de plaats?![]()

)versterkers 2dehands kopen is een goede mogelijkheid, er zijn er veel te vinden.Yoo heb xanadu aw 11s kunnen verkrijgen via een maat
Nu heb ik wel nog de rest nodig. Ik dacht om 2ehands en dergelijke af te schuimen maar wil wel wat deftig. Ik zou wellicht bluenode gebruiken als streamer.
Ook zou ik later graag een sub toevoegen dus als iemand enige tips heeft.
Vooral eens weten waar ik precies voor moet kijken in mn zoektocht naar een versterker alsook subwoofer(wat wellicht wat overkill is maar hey bass)
svs kan bijna nooit een slechte beslissing zijn. Maarja 1500 euro zeker?Ik had een svs gezien die ik wel zag zitten.. Kwestie van denken aan de toekomstben de prijs nog even aan het laten bezinken
![]()
Qua wattages zien dat je niet onderpowered bent.Dus vooral kijken naar wattages en Ohms dan?

Dirac Live
Inderdaad. Akoestiek laat hier nog steeds te wensen over ondanks zoveel mogelijk demping etc. Maar inderdaad, woonkamer.. kan het hier natuurlijk niet vol panelen gaan hangen, mevrouw Musk zal niet content zijn dan.. ben benieuwd naar Dirac zijn bijdrage.Aangezien de meeste mensen hun hifi in de woonkamer staat zijn al die ingebouwde room correction toeterers en bellen wel welgekomen vind ik.
Mooi toestel!
Doe zeker ook zelf luistertesten na de standaard dirac kalibratie. Echte echo kamers, zoals de meeste woonkamers, klinken vaak slechter na kalibratie met audyssey of dirac dan voor, dus bezint eer ge begint.Inderdaad. Akoestiek laat hier nog steeds te wensen over ondanks zoveel mogelijk demping etc. Maar inderdaad, woonkamer.. kan het hier natuurlijk niet vol panelen gaan hangen, mevrouw Musk zal niet content zijn dan.. ben benieuwd naar Dirac zijn bijdrage.
Volgend jaar verhuizen we, daar heb ik veel meer rekening gehouden met een ‘luisterruimte’.
Ik beoog nog een Arendal sub 2S, maar dat zal voor over 1 of 2 jaar pas zijn.
Btw, ik kom van een Pro-Ject Debut III + Onkyo A-9010 + Q Acoustics 3010 een paar jaar geleden (met grote spijt alles verkocht!). Maar die blijken niet meer te bestaan, buiten de speakers precies. Wel geen mogelijkheid om spotify te streamen, wat ik wel wil toevoegen…Hier ook nog eens nadenken welke installatie ik zou kopen tegen de verhuis.
Zal waarschijnlijk voor in de bureau zijn (3,90 op 3,20) dus niet al te veel power nodig.
Zou zowel om via platen als via Bluetooth muziek te spelen zijn.
Klopt dan toch dat ik gewoon moet zien dat de versterker zowel phono als Bluetooth connectiviteit heeft, right? Dan kan ik bijv zowel mijn platen door speakers/koptelefoon afspelen alsook spotify?
Hier ook nog eens nadenken welke installatie ik zou kopen tegen de verhuis.
Zal waarschijnlijk voor in de bureau zijn (3,90 op 3,20) dus niet al te veel power nodig.
Zou zowel om via platen als via Bluetooth muziek te spelen zijn.
Klopt dan toch dat ik gewoon moet zien dat de versterker zowel phono als Bluetooth connectiviteit heeft, right? Dan kan ik bijv zowel mijn platen door speakers/koptelefoon afspelen alsook spotify?

Liefst zo ver onder de €1.000 als mogelijk (blijft een budget setup voor ‘beperkt’ gebruik). Dat lukte met mijn vorige installatie wel deftig, alleen weet ik niet wat de 2024 varianten hiervan zijn.Dus we zoeken mee naar speakers, amp, platenspeler? Wat mag het kosten?![]()
Btw, ik kom van een Pro-Ject Debut III + Onkyo A-9010 + Q Acoustics 3010 een paar jaar geleden (met grote spijt alles verkocht!). Maar die blijken niet meer te bestaan, buiten de speakers precies. Wel geen mogelijkheid om spotify te streamen, wat ik wel wil toevoegen…

Ok, bedankt alvast!Q Acoustics 3030i (€420) of Monitor Audio Bronze 50 (€450) of Dali Oberon (€458) ofKEF Q1 Meta (€550)
WiiM Ultra Music Streamer (€400)
Pro-Ject Primary E (€259)
Het is flirten met de grens maar de dertiende maand komt er bijna aan he![]()