Uiteraard is dat uit een interesse en om mensen te helpen.
Maar de realiteit is ook dat het die mensen hun broodwinning is, dus kiezen voor een markt met weinig aanbod maar voldoende vraag is geen slechte beslissing.
Een arts kiest zelf welke behandelingen hij uitvoert en welke niet. Maar voldoende voorbeelden waar arts A zegt niet te behandelen en arts B wel wilt behandelen. Shoppen achter een behandeling is niet zo gek, toch zeker in de “cosmetische ingrepen”. Zo zijn er artsen die enkel maar falloplastie uitvoeren met voorafgaand een vaginectomie. Wat in mijn ogen enkel maar goed is ook.
Ik denk dat er al veel gezegd is over spijt. Maar deze website soms toch de argumenten tegen op.
Welkom op onze informatiepagina die speciaal is ontwikkeld om transmannen te begeleiden bij de verschillende stappen van hun transitieproces. Deze reis kan veel vragen oproepen en het is ons doel om je een heldere, respectvolle en ondersteunende gids te b
keuzehulp-operaties-transmannen.nl
Ik denk dat vele toch zich serieus mispakken aan het resultaat en achterblijven met een zeer groot spijtgevoel, waar de quality of life toch niet gestegen maar gedaald is.
Het gegeven van het is niet makkelijk is toch ook wel niet echt correct hoor. Ja je moet lang wachten, veel op gesprek gaan en screenings ondergaan. Maar voor zoiets ingrijpend is dat echt wel nog vrij makkelijk.