Mephisto
Active member
Inderdaad. Ieder zijn mening maar dit is gewoon slecht geschreven en provocerend.Het lijkt wel geschreven om te provoceren. Slecht artikel inderdaad.
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Inderdaad. Ieder zijn mening maar dit is gewoon slecht geschreven en provocerend.Het lijkt wel geschreven om te provoceren. Slecht artikel inderdaad.
![]()
Judge my unpopular opinion: Board game nights are the absolute worst
I refuse to believe people commit arbitrary rules to memory and move small objects around a hunk of cardboard for an entire night … for fun.www.abc.net.au
Dit vind ik dus oprecht een van de slechtste "artikels" die ik ooit gelezen heb.

Het enige dat dit bewijst is dat het internet (en dan zeker bepaalde websites) gewoon een platform geven aan de meest achterlijke en kortzinnige mensen die denken dat ze aan journalistiek doen.![]()
Judge my unpopular opinion: Board game nights are the absolute worst
I refuse to believe people commit arbitrary rules to memory and move small objects around a hunk of cardboard for an entire night … for fun.www.abc.net.au
Dit vind ik dus oprecht een van de slechtste "artikels" die ik ooit gelezen heb.
Unless you're borrowing them, they're hurting your bank account...

Nee. Er zijn niet veel uitgevers die zo'n lijst uitbrengen. De winkeliers hebben de meeste info, maar de ene ontvangt de spellen soms een week vroeger dan de ander dus ja. Kunt er niet echt op afgaan.Is er ergens een soort van maandelijkse releaselijst beschikbaar in verband met card & boardgames?
Op deze site kunt ge u op de wachtlijst zetten.Weet iemand waar Project L nog te koop is?
Die staat al heel lang op mijn watchlist...
despelletjesvrienden.nl
Check hier eens: https://www.bordspelmania.eu/spellenvereniging.php?sid=0767cc0078e112f8d0f95faa344bd063is er eigenlijk een boardgame/minigame club in de streek van roeselare/izegem/ingelmunster?
Ik ben heel tevreden van cardmarketwat zijn zowat de beste sites om yu-gi-oh kaarten en Pokemonkaarten te verkopen?

ik verkoop mijn bordspellen meestal via FB groepen speciaal voor verkoop van bordspellenZijn er onder jullie die ergens spellen verkopen om plaats vrij te maken in de kast?
of is er een buy en sell voor de boardgames?
Kwam misschien al eens eerder ter plaatse, maar ik vind er op eerste zicht niets over.
in Roeselare is er een spellenwinkel ('t Spelgeweld) waar je ook in de winkel zelf kan spelen.is er eigenlijk een boardgame/minigame club in de streek van roeselare/izegem/ingelmunster?
Héél jammer. Zeer vriendelijke mensen, en best veel van mijn collectie komt van bij hen.Spelonk stopt ermee en zoeken iemand om het over te nemen. 2026 is hun laatste jaar.
![]()