Het 'offline boardgamen' topic

Dit vind ik dus oprecht een van de slechtste "artikels" die ik ooit gelezen heb.
Het enige dat dit bewijst is dat het internet (en dan zeker bepaalde websites) gewoon een platform geven aan de meest achterlijke en kortzinnige mensen die denken dat ze aan journalistiek doen.

Dit is gewoon geschreven door iemand die denkt een bijdrage te leveren aan deze wereld. Elk zijn ding, OK, maar dit is gewoon puur afbreken en provoceren. Op café gaan zitten elke week en daar geld uitgeven aan drankjes is dan geen waste of money?

Is er ergens een soort van maandelijkse releaselijst beschikbaar in verband met card & boardgames?
Nee. Er zijn niet veel uitgevers die zo'n lijst uitbrengen. De winkeliers hebben de meeste info, maar de ene ontvangt de spellen soms een week vroeger dan de ander dus ja. Kunt er niet echt op afgaan.

wat zijn zowat de beste sites om yu-gi-oh kaarten en Pokemonkaarten te verkopen?

Ik vind The Great Split en Mille Fiori tof. Mille Fiori wel enkel met 4 spelen, met minder spelers is het een pak minder tof.

Zijn er onder jullie die ergens spellen verkopen om plaats vrij te maken in de kast?
of is er een buy en sell voor de boardgames?
Kwam misschien al eens eerder ter plaatse, maar ik vind er op eerste zicht niets over.

Zijn er onder jullie die ergens spellen verkopen om plaats vrij te maken in de kast?
of is er een buy en sell voor de boardgames?
Kwam misschien al eens eerder ter plaatse, maar ik vind er op eerste zicht niets over.
ik verkoop mijn bordspellen meestal via FB groepen speciaal voor verkoop van bordspellen

Sorry dat ik dit topic vanonder het stof uithaalt maar heeft er iemand toevallig een gouden tip om pandemic legacy season 1 te pakken te krijgen voor een redelijke prijs?

Ik probeer het al enkele maanden te vinden maar het is overal uitverkocht en niemand kan informatie geven wanneer het nog binnen gaat komen. Ik heb ook al contact opgenomen met de publisher en die verwees naar hun US store maar het van ginder importeren zie ik nu ook niet echt zitten.

Terug
Bovenaan