Dark Vampire
Active member
Update: gelukkig hebben ze toch geswitched van materiaal en een Desiro ingezet op mijn trein van 16:15. Fijn in de airco zitten dus nu richting huis.

Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Update: gelukkig hebben ze toch geswitched van materiaal en een Desiro ingezet op mijn trein van 16:15. Fijn in de airco zitten dus nu richting huis.

Graag gedaanUpdate: gelukkig hebben ze toch geswitched van materiaal en een Desiro ingezet op mijn trein van 16:15. Fijn in de airco zitten dus nu richting huis.![]()

Niet de piekuurtreinen op mijn lijn denk ik dan, tenzij ik me vergis.
Plus inkorten en afschaffen moet je ook kunnen. Iedereen 'mocht' in Brussel-Noord uitstappen... Aansluiting garanderen in Hasselt is het minste dat ze hadden kunnen doen.
Ok ik sta hier nen kwartier vast in den trein zonder airco. Eerst werd aangegeven "dat ze moeten wachten op toestemming om te kunnen vertrekken", nu werd er zonet afgeroepen dat er een technisch defect is. Iemand hier een idee wat de echte reden zou kunnen zijn?
IC 2016, ik heb het zelf gevraagd aan de conductrice en de reden is "de airco is kapot"..is dus niet kunnen vertrekken, zonet een andere moeten nemenZonder meer specifieke informatie over welke trein is het moeilijk helaas. Heb je een treinnummer?
als ge leest dat een deel trainen geen airco hebben, is dat idd een correcte reden, imo.
Helaas wel gisteren. Gelukkig nog thuisgeraakt, met overstap in Lier.Maar goed dat ge vandaag niet naar Lommel moet? Indien wel is het miserie
We doen ons best maar het zit tegen.

.@MiniJeffrey
Compensatieaanvragen worden geautomatiseerd behandeld/geweigerd? Ik ben nogal skeptisch dat iemand op zondag compensatieaanvragen behandeld.
Dus vanaf nu moet ik bellen als de vertraging niet overeenkomt met de vetragingsattestenDaar kan ik weinig over vertellen vrees ik, om bewuste fraudeurs niet onnodige informatie te geven.
. Ik kan enkel adviseren dat je geen "berichten" stuurt op non-werkdagen als je niet wil laten blijken dat je systeem geautomatiseerd is
.
. Beetje frusterend dat ik voor een vertraging van bijna 2u (Niet eens geraakt op de eindbestemming) de compensatie van mijn ticket geweigerd wordt.Dus vanaf nu moet ik bellen als de vertraging niet overeenkomt met de vetragingsattesten. Ik kan enkel adviseren dat je geen "berichten" stuurt op non-werkdagen als je niet wil laten blijken dat je systeem geautomatiseerd is
.
Een geautomatiseerd systeem kan enkel werken als de data waarop die steunt juist is. Beetje frusterend dat ik voor een vertraging van bijna 2u (Niet eens geraakt op de eindbestemming) de compensatie van mijn ticket geweigerd wordt.
Dat zijn de I6 - internationale rijtuigen, nu zeldzaam materiaal ingezet op enkele P-treinen.als ge leest dat een deel trainen geen airco hebben, is dat idd een correcte reden, imo.
ik heb maandagavond al 10 minuten op zo'n trein zonder airco moeten zitten, die dan nog niet eens halfvol zat. niet comfortabel
iets helemaal anders, ik had onlangs cursus in brussel, heb dan de "Dampoort Express" genomen. ik wist niet dat ze dit soort treinen nog gebruikten:
En als in dit geval niet vermeld wordt dat het om een automatisch besluit gaat, lijkt me dat zelfs op het randje van onwettelijk te zijn. Zelfs al staan ze achteraf menselijke correctie toe.Dus vanaf nu moet ik bellen als de vertraging niet overeenkomt met de vetragingsattesten. Ik kan enkel adviseren dat je geen "berichten" stuurt op non-werkdagen als je niet wil laten blijken dat je systeem geautomatiseerd is
.
Een geautomatiseerd systeem kan enkel werken als de data waarop die steunt juist is. Beetje frusterend dat ik voor een vertraging van bijna 2u (Niet eens geraakt op de eindbestemming) de compensatie van mijn ticket geweigerd wordt.
1) Maakt het uit?Trein genomen: ineens staan we 4 minuten stil, tijdens traject.
Als we terug vertrekken komt uitleg: “door een hogesnelheidstrein moesten we voorrang verlenen”.
Oké- maar waarom zeg je dat niet op moment als de trein stopt?
Trein genomen: ineens staan we 4 minuten stil, tijdens traject.
Als we terug vertrekken komt uitleg: “door een hogesnelheidstrein moesten we voorrang verlenen”.
Oké- maar waarom zeg je dat niet op moment als de trein stopt?
1) Maakt het uit?
2) Als er een rood sein is, stopt men. De reden van dat rood sein is voor de machinist/treinbegeleider ook niet altijd instant geweten. Dus men kan de info pas omroepen als men het weet.