Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb het onlangs ook meegemaakt dat de trein die ik wilde nemen gewoon het station voorbijreed voor onze neus. Moesten wachten op de volgende die pas 40 minuten later gepland stond... Tof is anders.
Deze week ook in de trein van Antwerpen naar Brussel. Had zo'n 10 minuten vertraging en onderweg werd omgeroepen dat er niet in Mechelen gestopt ging worden.Is er iets van gecommuniceerd geweest? Kan ook een spijtige vergissing zijn.
Dat is niet veel anders dan de trein te schrappen als die een bepaalde vertraging heeft behaald. 30minuten vertraging wordt dan 60minuten vertraging.Ik heb het onlangs ook meegemaakt dat de trein die ik wilde nemen gewoon het station voorbijreed voor onze neus. Moesten wachten op de volgende die pas 40 minuten later gepland stond... Tof is anders.
.Bovenstaande zijn allemaal truken die de NMBS uithaalt om hun stiptheidscijfers kunstmatig op te poetsen. Mensen die de trein niet opkunnen omdat hun trein de haltes overslaat, tellen niet mee in de statistieken.Dat is niet veel anders dan de trein te schrappen als die een bepaalde vertraging heeft behaald.
Bovenstaande zijn allemaal truken die de NMBS uithaalt om hun stiptheidscijfers kunstmatig op te poetsen. Mensen die de trein niet opkunnen omdat hun trein de haltes overslaat, tellen niet mee in de statistieken.
Afgeschafte treinen tellen niet mee in de statistieken.
Die statistieken zijn al bedenkelijk (een trein met duizend reizigers in de spits telt even zwaar door als een weekendtrein met 3 reizigers), maar op deze manier wordt het helemaal een klucht.
De NMBS laat treinen op tijd rijden door bij een vertraging haltes over te slaan. Dat zegt Groen, maar ook reizigersorganisatie TreinTramBus en het wordt bevestigd door de vakbonden. “Compleet onaanvaardbaar."
Amai!
Kortrijk-Poperinge is niet onlogisch dat ze dat daar doen. Er is immers een trein die ongeveer een kwartiertje na de andere vertrekt. Als men die 2 beide laat rijden, dan is het (enkel)spoor tussen Komen en Poperinge voor lange tijd bezet en kan er geen trein in tegenrichting rijden.Dat is niet veel anders dan de trein te schrappen als die een bepaalde vertraging heeft behaald. 30minuten vertraging wordt dan 60minuten vertraging.
Poperinge->Kortrijk doen ze dat van tijd tot tijd.
Is er iets van gecommuniceerd geweest? Kan ook een spijtige vergissing zijn.
Nee, er werd op het perron niets gecommuniceerd. Ik heb nog contact opgenomen met de AI-chatbot, maar we weten allemaal hoeveel informatie een AI-chatbot heeft. Dat liep op niks uit, die wist niet meer dan ik. Ik heb het socialmediateam van NMBS echt al vaak gemist, die mensen deden hun werk echt goed en waren echt een toegevoegde waarde om te helpen, te informeren en zaken uit te leggen.
.
. Verandert die pipo het onboard-scherm nadat de deuren sluiten
.