Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik snap u punt en ik rook zelf niet maar heb je dan liever dat die treinbestuurder op zijn gemak buiten station stapt dan op zijn gemak rookt om dan op zijn gemak terug naar zijn trein te lopen en met 20min vertraging te vertrekken. Of liever dat hem vanuit zijn raam rookt?Op de trein mag je niet roken en sinds kort ook niet op de perrons.
Een treinbestuurder komt aan met zijn trein in station Halle. Het is nog 4 minuten voor vertrek naar de volgende halte. Hij opent het zijvenster van zijn cabine en begint lustig te paffen. Top!
En gewoon niet roken is geen optie?Of liever dat hem vanuit zijn raam rookt?
Ik heb nog nooit meegedaan aan een staking. Ik ben zelfs niet bij een vakbond maar als dat altijd u antwoord is het mss beter dat we wel gewoon staken.En gewoon niet roken is geen optie?
Organiseer anders nog eens een staking omdat jullie elk uur een rookpauze eisen van 15 minuten.
Het zou een defecte wissel geweest zijn waardoor die niet door kon.S43 naar Hasselt van 7u59 voor de verandering nog maar eens afgeschaft.
Komt tot letterlijk 100 meter van het perron in tongeren en blijft in de bocht staan en na 10 min rijd em terug van waar em komt, waarom word niet meegedeeld dus sta je daar weer voor piet snot.
Zet daar deftig materiaal op als uwe oude brol niet marcheert of nog beter schaf dat traject gewoon af in de ochtend want het is altijd iets met die trein.
Nu kan ik weer wachten op de IC van 8u38 en dan weer een latere bus in Hasselt nemen naar m'n werk dus kom daar weer net 2 min voor ik begin aan.
Sorry
Dus zowel boordchef als machinist zijn incompetent. Got it. Het excuus van "we zijn ook maar mensen" vind ik ook weer straf. Ja, iedereen maakt eens fouten. Maar als treinbestuurder bewust een alcoholcontrole gaan ontwijken nadat je als dronken werd geseind door een gekke collega, waar ben je dan mee bezig? Als er zogezegd een probleem is met die bewuste boordchef, waarom niet blijven en dat collectief melden? Zogezegd moeten de boordchefs de onnozelste klachten van passagiers gaan uitleggen bij hun baas, maar deze serieuze klachten kunnen dan wel door de beugel, en daar wordt door de bestuurders en NMBS niks aan gedaan? Behalve dan hun trein laten staan, perron voorbijrijden en onderling staan roddelen? Ik volg niet meer hoor. Je verhaal met twee kanten toont alleen maar dat ze allebei onmiddellijk hun ontslag verdienen.Elk verhaal heeft 2 kanten. De boordchef is gekend bij de machinisten voor al haar stoten. Ik zou ook mijn trein laten staan moest mijn boordchef mij beschuldigen dat ik seinen ben voorbij gereden terwijl ze dit enkel kan zien indien ze ook in de stuurpost aanwezig is want eens de kop van konvooi voorbij een sein is dan staat het al rood. Het was niet de machinist die geweigerd heeft van de rijden maar de boordchef..
De machinist zijn fout is wel van het af te trappen waardoor hij zich verdacht maakt om de test te ontwijken. Ook perron voorbij rijden kan hem ook kwalijk genomen worden.
Er hebben recent redelijk wat mensen mij gestuurd voor problemen met de app. Er wordt gewerkt aan een grote upate van de app die veel kleine foutjes en bug zou verhelpen (waaronder bv. de favorieten die vergeten worden). Nog eventjes geduld.
Om toch eens iets positiefs te zeggen hier: de app lijkt dat bij mij idd niet meer te doen, afkloppen. Mogelijks wel weer miserie bij de volgende update van de dienstverlening, maar dat is tenminste niet meer wekelijks.

kijk, dat snap ik niet.
belangrijke meeting.
weten dat het te veel risico om de trein 13 minuten op voorhand te nemen.
toch doen.
klagen dat men te laat komt.
Dus dan maar een halfuur vroeger vertrekken om er 40 minuten onbetaald te staan wachten. Zullen we eens aan het NMBS personeel vragen om 30 minuten te vroeg naar het werk te komen, onbetaald? Waarvoor staken ze nu ook alweer? Omdat hun instaptijdtijd een beetje ingekort wordt. Juist ja.kijk, dat snap ik niet.
belangrijke meeting.
weten dat het te veel risico om de trein 13 minuten op voorhand te nemen.
toch doen.
klagen dat men te laat komt.
Terwijl ik ook liever treinen zonder vertraging zou hebben heeft @marcel wel een punt natuurlijk. Er is nu éénmaal geregeld vertraging en dat is algemeen geweten, dan kan je er ook rekening mee houden.Dus dan maar een halfuur vroeger vertrekken om er 40 minuten onbetaald te staan wachten. Zullen we eens aan het NMBS personeel vragen om 30 minuten te vroeg naar het werk te komen, onbetaald?