Het LEGO-topic

Wel een geweldige idee gezien om 2 sets die ik staan heb te combineren. :lol:

cTnAtSN.jpeg

Ik wilde ook wel een kijkje nemen in Geel vandaag.
Maar nu ik hoor dat de verkoophoek in de kelder is, ga ik toch passen.

Ik wilde ook wel een kijkje nemen in Geel vandaag.
Maar nu ik hoor dat de verkoophoek in de kelder is, ga ik toch passen.
Er zijn liften. Heb voor verkoophoek er niet opgelet maar in de ene kelderruimte met de hijskranen kon je met lift op en neer, vermoed dan wel in verkoophoek ook.

Het donkere uur gisteren (18-19u)was wel wat lang. Wel es fijn om de lichtjes te zien maar veel detail van de sets was er niet meer te zien. Paar keer een kwartier op het uur of zo zou beter zijn.

Voor degenen die de NES hebben gebouwd:
mijn cartridge klikt niet vast naar beneden terwijl dat wel de bedoeling is zag ik op YouTube. Iemand een idee welk specifiek onderdeel er voor zorgt dat die vast blijft zitten? Wellicht ergens een minuscuul foutje gemaakt maar ook geen zin om hem helemaal te moeten demonteren zonder te weten wat er juist fout is gegaan. 😅

Voor degenen die de NES hebben gebouwd:
mijn cartridge klikt niet vast naar beneden terwijl dat wel de bedoeling is zag ik op YouTube. Iemand een idee welk specifiek onderdeel er voor zorgt dat die vast blijft zitten? Wellicht ergens een minuscuul foutje gemaakt maar ook geen zin om hem helemaal te moeten demonteren zonder te weten wat er juist fout is gegaan. 😅
Zal straks eens kijken of ik het zie.

Zal straks eens kijken of ik het zie.

Intussen "gevonden". Alles was op zich ok alleen pinnetje beetje verschoven en dat lijkt te helpen. Leuke build alvast geweest tot nu toe, binnenkort de tv nog doen. Alleen jammer dat de buttons op zowel console als controller niet ingedrukt kunnen worden.

Intussen "gevonden". Alles was op zich ok alleen pinnetje beetje verschoven en dat lijkt te helpen. Leuke build alvast geweest tot nu toe, binnenkort de tv nog doen. Alleen jammer dat de buttons op zowel console als controller niet ingedrukt kunnen worden.
Ja ik vond deze ook zeer tof om te bouwen.

Waar plaatsen jullie al jullie sets? Ik heb er teveel om te plaatsen. Dus ze zitten in dozen en ik wissel af (3 sets in display)
Ik heb hier 3 Creator Expert sets als display staan in de leefruimte.

In de kelder is een kamer voorzien voor rekken en een layout van +/- 250 baseplates, maar het zal pas begin 2024 zijn dat die wordt ingericht. Nog even kinkloppen dus, want ben al 7 jaar Lego-sets aan 't hoarden waar ik op ons vorig adres (appartement) helemaal geen plaats voor had. 😆

Ik dacht al dat ik deze herkende. Ooit zelf gekocht toen ik jaar of 10 was denk ik. Dit weekend bij mijn ouders eens gaan kijken in de kelder en half afgebroken teruggevonden in de kelder. Dit weekend terug in elkaar gestoken maar ik zie dat ik wel een paar blokjes kwijt ben.

Geen idee hoe je hier een foto upload, lukt me niet via imgur ...

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan