Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.

Bij LEGO zelf:Welke sites gebruiken jullie trouwens om aparte stukken te bestellen?
Nog eens bedankt voor de tip van de fysieke store! (Wel Wijnegem)Ben deze gisteren in de LegoShop in Brussel gaan halen, lagen er nog meer dan genoeg
![]()

Ik krijg de gearbox van de Sian hier niet deftig werkend. Op zich werkt het principe wel, maar bij het schakelen merk ik dat hij niet altijd ver genoeg doorschiet om naar de volgende versnelling te springen. Ik heb nog ergens een vermoeden over een blokje dat misschien soepeler zou moeten draaien (vaseline ofzo eens proberen?), maar daarvoor moet ik eerst de gearbox terug uit elkaar halen.De Land Rover Defender zit in elkaar
kleine 12 uur aan gewerkt verspreid over een dag of 8
Vorig jaar aan de Sian een goeie 18u gewerkt, dus verhoudingsgewijs ging de Land Rover ietsje vlotter naar mijn aanvoelen. Gelukkig ook geen overcomplicated gearbox zoals in de Sian.
But i made a booboo
Achterwielen/gearbox blokkeren, dus ga ik morgen nog proberen fixen. Lijkt wel een klein wonder dat ik vorig jaar de Sian 100% correct in elkaar heb gestoken van de eerste keer, zeker met dergelijke gearbox

je moet op de site van lego zelf eens de reviews lezen van de defenderDe Land Rover Defender zit in elkaar
kleine 12 uur aan gewerkt verspreid over een dag of 8
Vorig jaar aan de Sian een goeie 18u gewerkt, dus verhoudingsgewijs ging de Land Rover ietsje vlotter naar mijn aanvoelen. Gelukkig ook geen overcomplicated gearbox zoals in de Sian.
But i made a booboo
Achterwielen/gearbox blokkeren, dus ga ik morgen nog proberen fixen. Lijkt wel een klein wonder dat ik vorig jaar de Sian 100% correct in elkaar heb gestoken van de eerste keer, zeker met dergelijke gearbox
(step 65, op 24:00 in de video hieronder)
.
Hoop dat ze met het Nintendo-stuff ooit ook deze richting uitgaan.
www.lego.com
Is er toch al? Wij hebben hier al heel wat van Super Mario staan, met zo interactieve sensoren. Best fijn speelgoed.Ik heb nooit een Sega gehad, maar vind dit wel een geslaagde set.Hoop dat ze met het Nintendo-stuff ooit ook deze richting uitgaan.
![]()
Sonic the Hedgehog™ – Green Hill Zone 21331 | Ideas | Buy online at the Official LEGO® Shop BE
Get in the brick-built zone of an iconic 1990s gamewww.lego.com
Ja akkoord, maar dat zijn allemaal van die "buildable figures" in plaats van echte "minifigs".Is er toch al? Wij hebben hier al heel wat van Super Mario staan, met zo interactieve sensoren. Best fijn speelgoed.