Het LEGO-topic

ik ben ook op zoek naar een winkel waar ik zo een brick separator kan kopen.
de oranje versie.
meestal komt het op meer verzendkosten dan dat het ding zelf waard is.
of iemand die er zo te veel heeft en me een wil verkopen.

:)
Van waar ben je?
 
heeft er iemand al eens moc handleidingen gekocht?
vb op rebrickable.
of zin om er te delen met mij? uiteraard niet voor niets.
ik heb de lego technic ferrarri 488, ford raptor, porsche rsr en de dom's charger.
als iemand hier alternative builds voor heeft en deze wil delen zou ik heel blij zijn

ik ben ook op zoek naar een winkel waar ik zo een brick separator kan kopen.
de oranje versie.

meestal komt het op meer verzendkosten dan dat het ding zelf waard is.
of iemand die er zo te veel heeft en me een wil verkopen.

:)

In het Wijnegem Shopping Center hebt ge de officiële Lego Store, daar zullen ze dat toch wel gaan hebben lijkt me. Moest ge dus iemand in uw directe omgeving kennen die daar (zeker nu met de solden) gaat shoppen, dan kunt ge vragen om eentje te laten meebrengen.
 
Als kind had ik die ook nooit, met als resultaat blokken met tandafdrukken en afgebroken nagels.
Maar nu zitten die toch in de minste doos van een beetje grootte? In hoeveel dozen van de kinderen dat al niet zit. Wij hebben er hier bij wijze van spreken honderden liggen intussen.
@daedalus vanwaar ben je? Je mag er bij mij wat komen halen. Of als je de verzending wil betalen dan wil ik ze nog opsturen.
 
Wat ik direct zou kopen:

A-Team bus (maakt momenteel zelfs een goede kans om er echt te komen)
KITT
Airwolf
Viper (van de gelijknamige serie uit jaren 90)
Nog een mooie uitgave van een Delorean DMC (je weet welke)

Ja, in de jaren 80 opgegroeid :D
 
Als kind had ik die ook nooit, met als resultaat blokken met tandafdrukken en afgebroken nagels.
Maar nu zitten die toch in de minste doos van een beetje grootte? In hoeveel dozen van de kinderen dat al niet zit. Wij hebben er hier bij wijze van spreken honderden liggen intussen.
@daedalus vanwaar ben je? Je mag er bij mij wat komen halen. Of als je de verzending wil betalen dan wil ik ze nog opsturen.
ik ben van paal / limburg
bij lego technic sets zit dit ding nooit bij.
wijnegem is wat ver voor zo een plastiekje :)
opsturen mag wel als je dat wil.
 
Ik ben begonnen met het rode volksbusje van Lego creator te bouwen en ben gekomen tot ik het oranje doekje nr 4614225 ( ) moet plaatsen en mijn doekje is gescheurd. Ik heb naar Lego gemaild als ze dat nog in voorraad hebben maar helaas hebben ze dit niet meer.
Ik heb online gezocht en er komen jammer genoeg meer verzendkosten bij dan het doekje waard is.
Is er toevallig iemand die dit dubbel heeft het mij wil verzenden in een gewone enveloppe?

Alvast bedankt
geen naaister in de familie die da kan maken?
 
Ik ben begonnen met het rode volksbusje van Lego creator te bouwen en ben gekomen tot ik het oranje doekje nr 4614225 ( ) moet plaatsen en mijn doekje is gescheurd. Ik heb naar Lego gemaild als ze dat nog in voorraad hebben maar helaas hebben ze dit niet meer.
Ik heb online gezocht en er komen jammer genoeg meer verzendkosten bij dan het doekje waard is.
Is er toevallig iemand die dit dubbel heeft het mij wil verzenden in een gewone enveloppe?

Alvast bedankt
Geen idee wat je eraan wil geven maar via Toypro € 3,75 en € 2,05 verzendkosten.​
 
Zonet Home Alone huis gekocht tweedehands, voor een schappelijke prijs en ongeopend. Is blijkbaar nergens nog nieuw te krijgen en altijd spijt gehad dat ik de boot mistte. Nostalgie is a b*tch :D
 
Dat is nu eens 1 van de leukste die ik gebouwd heb. Die verborgen mechaniek is echt zalig om te maken.

En hij ziet er ook echt goed uit.
Is dat van de Lego Creator lijn?

Ik heb gisteren de Ferrari 488 van Lego Technic afgewerkt. Enigste wat ik minder leuk vond is het plakken van de stickers.
 
Zonet Home Alone huis gekocht tweedehands, voor een schappelijke prijs en ongeopend. Is blijkbaar nergens nog nieuw te krijgen en altijd spijt gehad dat ik de boot mistte. Nostalgie is a b*tch :D

Ik wil die ook wel, op lego.com staat 'tijdelijk niet op voorraad' dus ik hoop dat die nog is te koop gaat staan.

Ikzelf heb de Jurassic Park Trex set afgewerkt en zit nu half weg baracuda bay, zeer verslavend, afgelopen maand amper voor mijn tv gezeten.
Via 2ehands voor 180Eur the haunted house kunnen kopen. Doos was nog nieuw maar licht beschadigd daarmee de mooie prijs.
 
In afwachting van mijn vader zijn defender 90 alvast de technic versie cadeau gedaan 😁 Hij was zo blij als een kind. Kijk er al naar uit om er samen aan te knutselen!
42110.jpg
 
heeft er iemand al eens moc handleidingen gekocht?
vb op rebrickable.
Ik heb er gekocht wanneer ze in afslag stonden voor black friday.
Is een volledig nieuwe moc, niet gebaseerd op een set, dus ben nog bezig de blokken bij elkaar aan het zoeken.
 
Ik heb er gekocht wanneer ze in afslag stonden voor black friday.
Is een volledig nieuwe moc, niet gebaseerd op een set, dus ben nog bezig de blokken bij elkaar aan het zoeken.
hazo.
heb meer interesse in moc's op bestaande sets want anders moet ik idd nog die blokjes apart gaan kopen.
er zijn er leuke die gratis zijn. Maar ook degene die betalend zijn zien er goed uit.
 

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan