Het LEGO-topic

Op bol is er een dagdeal waarbij LEGO in de aanbieding staat. Op sommige sets is het momenteel de laagste prijs ooit.

Tot 25% korting op geselecteerde LEGO sets

Ik ga de Vending Machine, Mario Kart en Transformers: Soundwave aanschaffen denk ik.
De Game Boy staat nu ook aan 40 euro, maar die heb ik al gekocht toen die gezakt was naar 50 euro 😅

Op bol is er een dagdeal waarbij LEGO in de aanbieding staat. Op sommige sets is het momenteel de laagste prijs ooit.

Ik ga de Vending Machine, Mario Kart en Transformers: Soundwave aanschaffen denk ik.
De Game Boy staat nu ook aan 40 euro, maar die heb ik al gekocht toen die gezakt was naar 50 euro 😅
Om Amazon is de Going Merry zelfs te krijgen nu voor 68 euro, een maand geleden nog 109 voor betaald :(

Ik net de AT-AT Gingerbread opgepikt, leuke set nu voor deze periode :)

Thx, na lang kriebelen voor het eerst sinds lang nog eens een legoset besteld, de notre dame. Met promo bol + 6% (corporate benefits) + 2% Mobile Vikingpunten voor uiteindelijk €127 kunnen bestellen :woohoo:

Die vending machine is wel tof. Klein mannen gebruiken dat veel, ik steek eens een snoepje in die bollen :)

2 Weken geleden dat melkwegstelsel gekocht voor € 165, nu €117... :wallbash:
Nja, ik heb zo vorige maand het Leeuwenridderskasteel gekocht voor 400 euro (dubbele Lego-punten + GWP) en die stond vorige week afgeprijsd naar 320 euro + dubbele punten + 2 GWP's dus nog maar eens besteld... Nu zit ik nog te twijfelen om die eerste retour te doen of niet.

De Ferrari SP3 en McLaren P1 besteld
Die McLaren P1 is wel ne zotte prijs... zeker met de 6% van benefits@work er nog eens af is dat onder de goedkoopste prijs op brickwatch. Het jeukt wel maar ik heb ook die Lamborghini Sian hier nog staan die nog niet uit zijn doos geweest is :unsure:

Hmm, twijfel om ook de McLaren aan te schaffen, veel goedkoper zal het niet worden. Wel geen benefits@work hier.
Zowel de Sian als de SP3 heb ik hier al gebouwd (intussen al paar jaar geleden), en daar ben je wel een tijdje aan bezig. Ik schat toch een uur of 15 a 18, verspreid over meerdere dagen natuurlijk.

Gisteren de Gingerbread AT-AT gebouwd, het was een tijd geleden dat ik een set in elkaar gestoken had en ik moet zeggen dat de beleving me wat tegen viel. Ik had het gevoel dat ik het snel snel gebouwd wou krijgen en was achteraf wat ontgoocheld over het resultaat.

Misschien lag het aan de set zelf of het moment waarop ik ze gebouwd heb, maar hopelijk heb ik dat niet voor bij mijn Rivendell die ik nu net gekocht heb :p

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan