Het LEGO-topic

IMG_4278.jpeg

Bij extra-leker.no

Ze hebben de max volumes van de sets gevoelig verhoogd! Gedaan met scalpen ;)
Ha idd, dat is ook nieuw dat ze nu veel meer gaan produceren.
Ben ik daarvoor speciaal vroeg naar huis gegaan voor die set te bestellen, was dus niet nodig wat goed is voor in de toekomst.
Blijft nog altijd limited dus de waarde zal wel blijven, toch zeker bij transylvania

Even impulsief geweest.
Ik kreeg een premie vh werk en had mezelf voorgenomen om daar Gringotts mee te kopen aangezien die al heel lang op mijn verlanglijstje stond.
En toen kreeg ik een mail van Brickwatch dat Rivendell gezakt was naar €432 op bol...

Kijk er wel naar uit om die te bouwen :love2:

Na het overlijden van m’n grootvader ben ik uit nostalgie de zolder bij m’n ouders gaan leegroven, op zoek naar m’n speelgoed uit de jaren 90. Ik heb mijn grootste Legosets heropgebouwd, Bricklink ontdekt om alles compleet te maken, MOC’s van mijn lievelingssets bekeken en zelfs eens in Dreamland gaan snuisteren om iets te kopen, maar daar vond ik m’n goesting niet echt. Voor mij was Lego vroeger piraten, ridders, haaien (Aquasharks) en mummies (Johnny Thunder!), maar nu lijkt het vooral Star Wars, Ninjago, auto’s en Harry Potter. Op Barracuda Bay na, zijn er nog sets die dat nostalgisch gevoel terugbrengen?

Na het overlijden van m’n grootvader ben ik uit nostalgie de zolder bij m’n ouders gaan leegroven, op zoek naar m’n speelgoed uit de jaren 90. Ik heb mijn grootste Legosets heropgebouwd, Bricklink ontdekt om alles compleet te maken, MOC’s van mijn lievelingssets bekeken en zelfs eens in Dreamland gaan snuisteren om iets te kopen, maar daar vond ik m’n goesting niet echt. Voor mij was Lego vroeger piraten, ridders, haaien (Aquasharks) en mummies (Johnny Thunder!), maar nu lijkt het vooral Star Wars, Ninjago, auto’s en Harry Potter. Op Barracuda Bay na, zijn er nog sets die dat nostalgisch gevoel terugbrengen?
Herkenbaar gevoel. Vandaag zijn er meer "licensed" Lego-sets dan dat ze zelf nog themes verzinnen. Als je into Johnny Thunder was, dan waren de Indiana Jones sets misschien wel iets voor jou, maar die zijn nog niet lang discontinued. Misschien nog wel ergens te vinden aan schappelijke prijs mits wat geluk.

Er zijn vandaag nog wel een aantal sets die doen denken aan de jaren 90 van Lego. Enkele voorbeelden:

In het Lego City theme passeert soms ook wel eens een set die aan iets aan vroeger doet denken. Eerste dat in mij opkomt:

Ook de (eerdere) "modular buildings" gaven nog wel een klassiek gevoel, maar die zijn de laatste jaren meer en meer gemoderniseerd.

In het Bricklink Designer Program passeren soms ook wel eens sets die aan vroeger doen denken (medieval theme), maar die zijn vaak duur:

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan