The Magical Taz
Well-known member
Bij extra-leker.no
Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Is nog altijd niet uitverkocht.Die transylvania set ook besteld, die was snel yitverkocht
Ze hebben de max volumes van de sets gevoelig verhoogd! Gedaan met scalpenIs nog altijd niet uitverkocht.
Designer Program Series 5 [BrickLink]
www.bricklink.com
Ofwel is er minder interesse in bricklink designer programma ofwel hebben ze max volume verhoogd.
Ik zou wel nog een 3de en 4de set willen bestellen maar zal het risico maar niet nemen.

Ha idd, dat is ook nieuw dat ze nu veel meer gaan produceren.Ze hebben de max volumes van de sets gevoelig verhoogd! Gedaan met scalpen![]()

www.lego.com
Serieuze kadooNet dit gekocht voor mijn oudste zoon, voor zijn goed rapport.
![]()
LEGO® Education SPIKE™ Prime Set 45678 | LEGO® Education | Buy online at the Official LEGO® Shop BE
Expand the creativity of LEGO® Education SPIKE™ Primewww.lego.com

Heel cool dat LEGO huis.Gisteren het LEGO huis bezocht, dat was fun.
Ohja en ik heb er dit gekocht( niet mijn foto) :![]()
Hebt ge ook geluncht daar ?Gisteren het LEGO huis bezocht, dat was fun.
Ohja en ik heb er dit gekocht( niet mijn foto) :![]()
Dat is een verdachte vraag, maar nee. Waarom de vraag?Hebt ge ook geluncht daar ?
Eten daar is ook in een soort lego build systeem.Dat is een verdachte vraag, maar nee. Waarom de vraag?
Omdat dat een geweldige ervaring is (zeker met kindjes). Moet je nog eens teruggaan nu!Dat is een verdachte vraag, maar nee. Waarom de vraag?

Herkenbaar gevoel. Vandaag zijn er meer "licensed" Lego-sets dan dat ze zelf nog themes verzinnen. Als je into Johnny Thunder was, dan waren de Indiana Jones sets misschien wel iets voor jou, maar die zijn nog niet lang discontinued. Misschien nog wel ergens te vinden aan schappelijke prijs mits wat geluk.Na het overlijden van m’n grootvader ben ik uit nostalgie de zolder bij m’n ouders gaan leegroven, op zoek naar m’n speelgoed uit de jaren 90. Ik heb mijn grootste Legosets heropgebouwd, Bricklink ontdekt om alles compleet te maken, MOC’s van mijn lievelingssets bekeken en zelfs eens in Dreamland gaan snuisteren om iets te kopen, maar daar vond ik m’n goesting niet echt. Voor mij was Lego vroeger piraten, ridders, haaien (Aquasharks) en mummies (Johnny Thunder!), maar nu lijkt het vooral Star Wars, Ninjago, auto’s en Harry Potter. Op Barracuda Bay na, zijn er nog sets die dat nostalgisch gevoel terugbrengen?
www.lego.com
www.lego.com
www.lego.com
www.lego.com
www.lego.com
Thx, ik heb hem ook besteld aan die laagste prijs.Vandaag toch eindelijk ook deze aangeschaft: https://www.brickwatch.net/en-BE/set/31212/The-Milky-Way-Galaxy.html
Kon ik aan 120 met nog wat benefits at work erbij ook niet laten liggen.