Het LEGO-topic

Zonet het T-Rex fossil gehaald in Dreamland als deel van hun 25% korting bij vaderdag aangevuld met de Mario Kart om aan 2 artikelen te komen. Stond online aan 250, in de winkel aan 212 en daarop mijn 25% gekregen. Net geen 160 euro terwijl adviesprijs 250 is. Staat ook nergens zo op Brickwatch, dus geluk gehad.

Zonet het T-Rex fossil gehaald in Dreamland als deel van hun 25% korting bij vaderdag aangevuld met de Mario Kart om aan 2 artikelen te komen. Stond online aan 250, in de winkel aan 212 en daarop mijn 25% gekregen. Net geen 160 euro terwijl adviesprijs 250 is. Staat ook nergens zo op Brickwatch, dus geluk gehad.
Ben daarstraks gaan kijken bij Dreamland hier in de buurt en daar was em helaas uitverkocht. Heb dan maar de LOTR Booknook gekocht.

Bijna 15 stickers verzamelt. Kan ik die bon gebruiken op de Going Merry van One Piece.

Hier bij ons hadden ze nog wel, maar vergeten de lagere prijs erbij te zetten en niet bij de -25% korting hoek te plaatsen. Aan de kassa keken ze verbaasd naar de korting, heb er dan direct 2 meegenomen.

De 31 zegels zijn mooi meegenomen.

Sales van de nieuwe Bricklink Designer sets starten morgen:

Ik ga deze keer enkel voor de popcorn wagon. :) Zitten nog wel coole dingen tussen, maar jammer genoeg ook weer prijzig.
Ik ga ze deze keer aan mij voorbij laten gaan. Zit niet echt iets tussen wat mij 100% aanspreekt. In de volgende reeksen zitten wel weer dingen, dus denk dat mijn portefeuille blij zal zijn met eens een skipje.

Ik ga ze deze keer aan mij voorbij laten gaan. Zit niet echt iets tussen wat mij 100% aanspreekt. In de volgende reeksen zitten wel weer dingen, dus denk dat mijn portefeuille blij zal zijn met eens een skipje.
Ja, vind het ook wel een mindere reeks. Heb zo series 1 ooit (FOMO-impulsief :rolleyes:) volledig gekocht om dan achter meer dan de helft te verkopen wegens eigenlijk toch geen (eigen) interesse in die sets... Sindsdien zeer selectief geworden. De tendens met die Bricklink series is ook maar dat de sets alsmaar groter (en bijgevolg duurder) worden.

Het sushi restaurant in reeks 7 vind ik wel heel cool en wil ik zeker nog.

Tips voor opbergdozen / sorteerdozen?
Nu zit dat nog in 2 van die duplo dozen, maar is te krap aan het worden en zoon wilt andere dozen.

Hoeft niet van Lego te zijn, maar zie veel verschillende zaken.

Tips voor opbergdozen / sorteerdozen?
Nu zit dat nog in 2 van die duplo dozen, maar is te krap aan het worden en zoon wilt andere dozen.

Hoeft niet van Lego te zijn, maar zie veel verschillende zaken.
Losse stenen gaan hier (per kleur) in dit soort dozen:

Ik heb die altijd gekocht als ze in promotie stonden in de LIDL of ALDI. Maar is ook een systeem met zijn nadelen, dus ben ook nog op zoek naar alternatieven.

Thieves of Tortuga en Adventure in Transylvania beide 2x besteld 😀
‘t Ziet er naar uit dat die 2 weer rap zullen gaan

Een koppel Popcorn Wagons besteld... 🍿

Maar kijk eigenlijk vooral uit naar de Wild West Train van de vorige Bricklink series die volgende maand zou moeten shippen. 😀

Transylvania ziet er heel cool uit, Tortuga mss nog net iets cooler maar het is toch een iets te serieuze hap uit mijn budget. Zeker ook omdat Gringots (dacht ik) dit jaar retired en das lego store only dus dat gaat nooit in sale.

Transylvania ziet er heel cool uit, Tortuga mss nog net iets cooler maar het is toch een iets te serieuze hap uit mijn budget. Zeker ook omdat Gringots (dacht ik) dit jaar retired en das lego store only dus dat gaat nooit in sale.

Gringotts retired dit jaar niet, dat is Diagon Alley.
Ik spaar momenteel ook voor Gringotts en moet me vaak inhouden toch geen sets van andere thema’s dan Harry Potter te kopen.

Lokale noorse webshop geeft 25% op technic.

De Ferrari en Red Bull ook nog maar gekocht.

Screenshot 2025-06-10 at 14.56.00.jpeg

Net deze ontdekt (eens iets anders dan een Lego-set):

Op de wishlist gezet, gaat mijne zoon geweldig spel vinden.

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan