Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ik heb die enkele maanden geleden gekocht, tijdens de Lego Masters promo.Gisteren de Razor Crest (75331) gekocht bij Dreamland; mooie kortingen daar op dit moment!
Wordt maandag geleverd, ben benieuwd want het is m’n eerste UCS-aankoop!
Maar je moet plaats hebben om het te zetten. Momenteel staan de motoren nog steeds naast het schip bij mij.Ik heb die enkele maanden geleden gekocht, tijdens de Lego Masters promo.
Is ook mijn eerste UCS, ik vond het alleszins een heel leuke build! En het resultaat is best indrukwekkend.
Ja klopt, hij staat hier ook niet echt ideaal, bovenop een kast. Het verdient eigenlijk een meer zichtbare plek.Maar je moet plaats hebben om het te zetten. Momenteel staan de motoren nog steeds naast het schip bij mij.

Gisteren de Razor Crest (75331) gekocht bij Dreamland; mooie kortingen daar op dit moment!
Wordt maandag geleverd, ben benieuwd want het is m’n eerste UCS-aankoop!
Maar je moet plaats hebben om het te zetten. Momenteel staan de motoren nog steeds naast het schip bij mij.
Plaats is altijd het moeilijkste van de UCS sets. Zou er graag meer kopen, maar na de deathstar, falcon en star destroyer heb ik ook niet echt plek voor nog eens de razor crest / ATAT / Venator helaas.Ja klopt, hij staat hier ook niet echt ideaal, bovenop een kast. Het verdient eigenlijk een meer zichtbare plek.
Maar wel veilig voor de kinderen zo.![]()
Plaats is ook de reden dat ik enkel nog een paar sets op een jaar koop.
Waar zet je die dingen op den duur nog?
Heb ook niet oneindig veel kasten waar ik die dingen kwijt kan.

vind er nochtans niets aanHaha, die nieuwe minifig reeks met die F1 autokes. Zo zalig.![]()

www.lego.com
www.lego.com

Kan ik begrijpen, ik heb vroeger nooit sets gebouwd. Ik haalde meer voldoening uit het maken van eigen creaties.Mijne 6jarige kwam af dattem geen sets meer wilt, alleen losse stuks...
Deel van zijn kleine sets afgebroken en gebruikt dat nu om vrij te bouwen.
Moet wel nog eens op zoek achter onderdelen voor huizen, want dat maakt hij toch vaak.