Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Hmm, zal het dan in het oog moeten houden. Heb wel nog maar 355 punten, misschien is het pas vanaf een bepaald aantal punten.Vroeger moest je die eerst omruilen in dat Lego Insiders programma voor een waardebon / code. Tegenwoordig moet dat blijkbaar niet meer en kan je bij checkout een korting (naar wens) toepassen op het winkelmandje met de punten.
Inderdaad, Transylvania ga ik zeker bestellen. Heel mooi gemaakt. En van series 6 de Gold mineDat belooft voor volgende bdp series met transylvania en tortuga set

Zijn die bricklink sets te koop op lego.com? Ik vind ze precies niet.
Zijn die bricklink sets te koop op lego.com? Ik vind ze precies niet.
Kan ook gezegd worden over alles i.v.m. treinen in de BrickLink series: old train shed, brick cross station, studgate station, logging railway, wild west train. Hopelijk gaat er bij Lego ooit eens een belleke rinkelen dat treinen en middle ages volwaardige themes kunnen zijn.Die Merchant Boat is wel een leuk setje maar echt een pak te duur naar mijn gevoel. Voor 120€ had ik er nog over getwijfeld. Naar mijn gevoel ook te veel medieval toestanden de laatste reeksen..

Idd, had het er gisteren nog over met een collega.Kan ook gezegd worden over alles i.v.m. treinen in de BrickLink series: old train shed, brick cross station, studgate station, logging railway, wild west train. Hopelijk gaat er bij Lego ooit eens een belleke rinkelen dat treinen en middle ages volwaardige themes kunnen zijn.![]()
Een set van 400€ euro zou ik nu ook niet als benchmark nemenHet feit dat het grote Lionscastle nog altijd niet uitverkocht is zegt ook genoeg.
Immens populair en blijft in productie. Of te weinig vraag wegens te duur en ze krijgen hun stock niet verkocht.

Een set van 400€ euro zou ik nu ook niet als benchmark nemen
Dat 3-in-1 kasteel van 100€ was bv wel uitverkocht

om zo’n MOC van te maken?Ik weet het, ik heb er 3 van gekocht![]()
om zo’n MOC van te maken?
Reported aan de data scientists van LEGONee, om de 3 modellen tegelijk te kunnen maken
Er is de remake van het fort.Ik yearn naar de terugkeer van pirates...
Ja heb er 2 liggen. Maar ik wil een remake van alle schepen.Er is de remake van het fort.