Het LEGO-topic

Jammer dat die Wolf Packs zoveel gescalpt worden. Ikzelf scan ook de doosjes, maar het is uitermate frustrerend als er een op winst beluste kwibus van eentje alles uitgeplukt heeft. Zelf nog niet in een store geraakt waar ze liggen (thuis met gebroken enkel) maar eens ik weer op de been ben :). Gelukkig leggen ze voor mij wel al eens iets aan de kant in de Lego Store in Wijnegem :)

Ter info: begin volgende maand is het BrickLink Designer Program Series 4 beschikbaar voor presale. Beter zelf op tijd bestellen, dan achteraf scalpers achterna hollen...

Zitten wel wat interessante sets tussen voor de medieval fans. :)

Denk dat ik deze keer enkel voor de Wild West Train zal gaan: veel mooiere set dan de "Logging Railway" uit Series 2!

Laatst bewerkt:
Ter info: begin volgende maand is het BrickLink Designer Program Series 4 beschikbaar voor presale. Beter zelf op tijd bestellen, dan achteraf scalpers achterna hollen...

Zitten wel wat interessante sets tussen voor de medieval fans. :)

Denk dat ik deze keer enkel voor de Wild West Train zal gaan: veel mooiere set dan de "Logging Railway" uit Series 2!

Ik ga ook voor de trein set. Volgens de designer is hij zelfs geschikt om gemotoriseerd te maken :love2:

Over die scalpers, ik vind het tot nu toe nog meevallen, Brickcross station en Trainshed heb ik op 2dehands aan de adviesprijs kunnen kopen. Enkel Studgate train station heb ik wat duurder moeten kopen. Maar inderdaad beter direct pre-orderen zonder gezever.

Die Bricklink Designer Program sets worden die vanuit Europa verzonden ? Maw, geen douanekosten ?

Ik ga ook voor de trein set. Volgens de designer is hij zelfs geschikt om gemotoriseerd te maken :love2:

Over die scalpers, ik vind het tot nu toe nog meevallen, Brickcross station en Trainshed heb ik op 2dehands aan de adviesprijs kunnen kopen. Enkel Studgate train station heb ik wat duurder moeten kopen. Maar inderdaad beter direct pre-orderen zonder gezever.

Die Bricklink Designer Program sets worden die vanuit Europa verzonden ? Maw, geen douanekosten ?
Je bestelt die BrickLink series via Lego.com, dus dan gelden daar dezelfde regels voor verzending (gratis vanaf 50-60 euro dacht ik). Je kan dus ook Lego-punten gebruiken om de BrickLink series te pre-orderen. Ik heb zo destijds maar ~160 euro betaald voor Studgate Station.

De markt van scalpers geraakt gelukkig wel wat verzadigd, maar je moet er toch wat effort in steken soms om een sealed Lego-set vast te krijgen in aftermarket aan nog wat schappelijke prijzen i.p.v. woekerprijzen. En ze produceren steeds meer sets van de BrickLink series, ik dacht tegenwoordig 30000 exemplaren van elke set t.o.v. 10000 exemplaren vroeger bij de eerste reeksen. Dat maakt ze al iets minder schaars.

En ja, de wild west train is eigenlijk echt no-brainer, heb eigenlijk weinig met het cowboy theme, maar vind ik toch wel een heel geslaagde trein. :) De Lone Ranger trein (79111) had ik destijds niet op tijd te pakken (kost tegenwoordig al ongeveer even veel als de BrickLink series western train), maar vind deze trein zelfs nog beter.

Wow...Ik buig eventjes nederig het hoofd: 100 pagina's en bijna 2000 comments. LEGO LEEFT. Dankuwel om dit topic elke dag te onderhouden en jullie ervaringen neer te pe...typen :) Op naar 200 pagina's!

Wow...Ik buig eventjes nederig het hoofd: 100 pagina's en bijna 2000 comments. LEGO LEEFT. Dankuwel om dit topic elke dag te onderhouden en jullie ervaringen neer te pe...typen :) Op naar 200 pagina's!
Ja inderdaad, leuk dat er de laatste tijd meer activiteit hier is!

Deze namiddag eens mijn Bumblebee bouwen (de Ransom Fern versie!)

Laat het maar leven! Denk dat er gewoon velen hier zijn met een liefde voor Lego als kind en dan effe de 'dark ages' doorstaan met studies, eerste jobs, ... Allee, ik spreek hier nu voor mijzelf :)

Heb hier nog een serieuze backlog staan, gaan we toch ook eens werk van moeten maken. Alles van Dreamzzz (tot de laatste zomer wave, die niet) ligt hier nog, nog niets van gemaakt :crazy:

Wat extra manschappen voor de verdediging van het Lion Knights’ Castle gerecruteerd 😎

Bijlagen

• 6341E48C-7129-458B-9ED9-FB824CC2B550.jpeg
    6341E48C-7129-458B-9ED9-FB824CC2B550.jpeg
    948,9 KB · Weergaven: 20

Eentje waar ik wel naar uitkijk. Die eerste Simpsons sets uit 2014 toch het begin van een hoop coole samenwerkingen die mij heel wat geld gekost hebben. En soms ook wat opgebracht. ;)

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan