Het LEGO-topic

Beste was de Muppets :love: 150 dubbele gekocht tot ik de zweedse chef had :laugh:

:oops:

Hier de easy way out genomen en gewoon de set van alle figuurkes in één keer gekocht ergens, voor nog geen 50€. Staan hier schoon in een kaderke te blinken in de bureau. :)

Gelijkaardige grotere kader voor onze big chief voor haar Kerst gekocht, zodat ze haar HP-serie ook eens degelijk kan onderbrengen, ipv ze hier maar in de boekenkast te laten staan.

Heb onlangs de R2D2 + C3PO gekocht; doel is om ook Chewbacca erbij te plaatsen, maar deze vind ik precies iets minder qua kwaliteit? (Nog niet in het echt gezien, enkel online, dus kan verkeerd zijn )

Alli, toch al 2 wolfpack figs gescoord. Van de 6 dozen die in de winkel lagen waren dat de 2 laatste.
Shame dat er bij mij in de buurt niet echt nen winkel is die ze liggen heeft of tis den dreamland, maar daar heb ik weinig hoop op

Alli, toch al 2 wolfpack figs gescoord. Van de 6 dozen die in de winkel lagen waren dat de 2 laatste.
Shame dat er bij mij in de buurt niet echt nen winkel is die ze liggen heeft of tis den dreamland, maar daar heb ik weinig hoop op
Nice, bij welke winkel?
Zou er dan in BE ook zo’n “stormloop” zijn op die minifigs, zoals bv in de US?
Hopelijk dit weekend ook tijd om eens naar Dreamland te gaan

Vergelijkbare onderwerpen

Terug
Bovenaan