Volg de onderstaande video om te zien hoe je onze site als web-app op je startscherm installeert.
Opmerking: Deze functie is mogelijk niet beschikbaar in sommige browsers.
Ja, Diagon Alley is lego store exclusive. Ik heb het wel gekocht op een dubbele punten weekend zodat ik flink wat korting heb voor mijn volgende aankoop daar. Die notenkraker is trouwens nog een leuke GWP ook.Via Lego zelf gekocht? DPD zet dat gewoon voor de deur en weg, set van 400€ hier zo eens achtergelaten (opvallend grote doos uiteraard). Heb toen Lego dat gemeld maar nooit reactie gehad. Geen idee wat te doen als iemand dat zou meenemen.
VertelHeb mij op Bricklink es laten gaan![]()

Vertel![]()

Nice! En dan nog dr strange set erlangs?Daily Bugle bij Dreamland besteld, met 25% korting en dan nog 7% met bonnen van mijn werk kom ik op 243€
Samen met de Avengers Tower worden dat 2 pronkstukken int midden van de Lego city, met ne serieuze battle tegen Thanos, Loki, Green Goblin, Venom,...![]()

You read my mindNice! En dan nog dr strange set erlangs?
Heb zelf de DB en DrStrwnge al gebouwd, nu nog tijd vinden voor AT!
, Sanctum Sanctorum had ik ook gekocht bij Dreamland met Black Friday, want die verdwijnt dit jaar blijkbaar en dat is toch een hele mooie modular.Heb mij op Bricklink es laten gaan![]()
Of naar Lego store gaan om losse blokken, prijs zal wel hetzelfde zijn zeker?

Gebruik je dan enkel Belgische verkopers of ook wereldwijd?
Nergens meer te vinden ondertussenDe Loop Coaster voor 239 in dreamland op de kop kunnen tikken.

Khad flink wa geluk deze middag iemand wou zijn bestelling nietmeer en kon deze overnemen.Nergens meer te vinden ondertussen
Momenteel 4 losstaande kastelementen met 7 lades per kast.
bedoel je dan de losse stukken of wil je de sets samenhouden?Onze opbergers worden te kleinMomenteel 4 losstaande kastelementen met 7 lades per kast.
Denk dat we gaan overschakelen naar een kallax legowand met die uitneembare schuifjes.
![]()
ofwel deze
![]()
ofwel die half doorzichtige dat je direct de kleur herkent en niet met dymolabels moet gaan werken wat waar zit. Voordeel daar, er zitten deksels op, dus minder kans op veel stof.
![]()
Hoe ordenen jullie alles?
bedoel je dan de losse stukken of wil je de sets samenhouden?
Hier ligt alles door elkaar, tot mijn en de oudste zijn grote ergernis. De 2de heeft hier een hekel aan opruimen en smijt alles bij elkaar. Buiten de mannetjes, daar heeft hij een aparte doos voor.
Misschien dat ik er mij weer eens ga aanzetten deze kerstvakantie om alles te sorteren
het probleem met de Kallax is dat de kinderen moeilijk aan de hoge vakken kunnen (ik ga er even vanuit dat het ook handig moet zijn voor de kinderen en niet enkel voor mij als ik langs kom)Losse blokken he, alles gesorteerd per kleur. En dan per kleur de grotere elementen en de kleinere apart.